ano`num *17.03.10* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Regner med at en ikke kan fremkalle "vanlige" bilder av de hos feks el-kjøp? (Selv om de e rvanmerket er de vell beskyttet mot slikt) Men for oss som ikke har skikkelig printer og fotopapir, og heller ikke legger ut bilder på nett. Hva kan denne cd`en brukes til? Bortsett fra å se bildene på sin egen pc liksom.
Kosel Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg kjøpte en cd med bilder fra FAME - den uten alle rettigheter. Det e sa til meg var at jeg kunne gjøre som jeg ville med de, men at de var i en dårligere oppløsning slik at en ikke kunne lage digre forstørrelser, lerretter etc hos forobutikkene. Jeg har bestilt kjempe fine bilder i str opp til 20x25 av disse bildene.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 De her i byen har vannmerker. Kjedelig da! Aner ikke noe om oppløsning heller.
Kosel Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Oki, det hadde ikke disse på cd`n jeg kjøpte. Kjedelig da... nei da kan de vel bare brukes til å se på på maskinen da, evt tas med tilbake å få laget forstørrelser seinere om en skulle ønske d.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Hva betalte du for denne cd`en? Ble bildene pene når du forstørret dem? Like pent som det ville vært om de fikset det selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå