Gå til innhold

hva blir middagen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha ovnsstekte mandelpoteter med olje og provencekrydder, og hjemmelagede hamburdere i brød med salat. tror det blir godt!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve meg på hjemmesnekret sushi;) Blir det fiasko så lager jeg en pastarett...

Skrevet

Noe marinert viltkjøtt jeg er litt usikker på hva er, og ovnsstekte grønnsaker med teriyakisaus.

Skrevet

Hva er din oppskrift på ovnsstekte grønnsaker med teriyakesaus? Skulle gjerne hatt det som tilbehør i dag...

Skrevet

Samboeren min sin absolutte favoritt - kjøttdeig og spaghetti. Med masse hvitløk, chili og sopp....nam nam;-)

Skrevet

Veldig enkelt. Halve champignoner lagt i saus litt og så på stekebrett, squash i skiver lagt på brett og dryppa litt teriyakisaus og et par dråper sterk chilisaus over. Pepper på topp. Paprika, søtpotet og rødløk i biter stekes ved siden av, men de er sausløse. Hiv i ovnen på et par hundre grader til søtpotetene er myke.

Et par teskjeer sukker i risvannet hjelper gjerne på seigheten til sushirisen forresten.

Skrevet

Siden jeg har 10 egg i kjøleskapet som gikk ut på dato i går blir det cowboy-mat i dag. Egg, bacon og tomatbønner....

Skrevet

kyllingstimler og pasta til meg on lillegutt i dag tenker jeg, bare jeg kommer meg bort fra pc'n...

Skrevet

Takk for oppskrift:)

Sukkeret skal i risen etter den har kokt? Sammen med edikken? Eller skal det være sukker i risen mens den kokes?

Skrevet

Her blir det noe så sunt som Grandiosa...

Skrevet

Her blir det stekt kalkunpølse, wokede grønnsaker (squash og løk) og hjemmelaget potetmos m/hvitløk. Sweet chili saus smaker yammi til :)

Skrevet

Trøndersodd:p

må bare gidde å reise meg opp fra sofaen først..er visst ikke helt i form..

Gjest irismor
Skrevet

I dag er det samboeren som er kokk ;-)

Og på menyen står bacalao.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...