Gå til innhold

Vært i kontakt med sykehuset idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet i SA på mandag bare fire uker på vei , og i følge sykehuset tror de at kroppen min ordner opp selv. De trodde jeg kom til å blø i en uke til. Det stemmer nok med det jeg har lest her inne også.

Men de sa at vi ikke burde ha sex før etter blødninga er ferdig, og det skjønner jeg. Men jeg fikk ikke beskjed om å vente en vanlig mens periode før vi prøvde på igjen. Hvorfor fikk ikke jeg beskjed om dette, når det virker som alle andre har fått det? Kan det også komme av at vi mistet så tidlig? Håper noen har et svar til meg : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo de som blir gravide før de får en mensperiode..

Vet ikke hvorfor de anbefaler det. Men er vel sikkert for at kroppen skal komme i gjenge igjenn kanskje?! trur ikke det er noe mere fare for å miste igjenn visst du skulle bli gravid igjenn før..

Skrevet

er velidig forskellig praksis på hva de anbefaler, men sier vent, andre ikke..

Skrevet

vi fikk beskjed om å prøve igjen så snart blødningen var stoppet...noen sier en bør vente etter en mens med å prøve slik at de lettere kan regne ut termin...

Skrevet

okej, fordi blir så forvirra..:S Er jo så redd for å miste igjen, så er det en mulighet for at det skjer hvis vi begynner på for tidlig.. Så må vi bare vente.. Men har jo mest lyst til å begynne igjen med en gang blødningen er borte.. hmmm:S WHAT TO DOOO?

Skrevet

jeg var helt ferdig med blødninger og brun utflod for ca to uker siden. vi ville jo bli gravide så fort som mulig, men tenkte det ville være greit å få en 2009-baby og la kroppen få hvile litt. vi har sex når det passer oss og da uten prevensjon, for vi vil jo ha en liten en og kommer den før jeg har fått igjen mensen så er det helt greit=)

Skrevet

mente du 2008 eller?

hvor lenge blødde du da?

Ja, sant.. man må nesten bare "ta" det som det kommer. Det kommer vi også til å gjøre.. bruke god tid : ) Ser vi er like gamle. Flott og se flere unge som prøver;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...