Gå til innhold

Jeg vil ikke være gravid:/ (samme som på BIM)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg har en sønn på halvannet år, ble sammen med han jeg er forlovet med for ca 6 mnd siden. Og selv om vi brukte prevensjon så ble jeg gravid igjen.. Kjæresten min og jeg fikk et lite sjokk begge to. Han gleder seg veldig til å bli pappa, men jeg er så usikker, jeg vil ikke være gravid.. Vi har ikke flyttet sammen ennå, han venter på jobb på østlandet (her sønnen min og jeg bor) og jeg føler at det ikk er så gunstig å starte forholdet medå bi foreldre. Dessuten vet jeg ikke om jeg orker nå allerede...

Jeg har et barn, jeg er ikke i form og jeg vet virkelig ikke om jeg vil ha et barn til så fort.. Hva om det går skeis med meg å kjæresten når vi flytter sammen, jeg vil ikke ende opp som alenemor til 2 barn med hver sin far..Faren til gutten er ikke akkurat så veldig voksen og han har ikke gutten på samvær annet enn hos og sammen med meg.

Kan noen hjelpe meg? har snakket såvidt med kjæresten om dette, men han virker så glad over å bli pappa og sier bare at dette klarer vi og sånn. Men jeg er ikke så redd for det økonomiske, det vil alltid gå seg til på et og annet vis, men om jeg takler dette allerede. Å gå gravid, bo alene med gutten min frem til kjæresten flytter hit. Finne et sted å bo til oss og flytte dit, pga leiligheta jeg har er for liten for oss og ennå en liten en..Jeg blitr nødt til å ta alt jeg kan få av vikarjobber for at jeg skal få foreldrepenger i tillegg MÅ jeg stå matteeksamen i mai ellers er de andre eksamene mine verdiløse... hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...