Gå til innhold

Om ikke denne maiken tuller blir jeg beymret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært innom ett par menigheter hvor folk har gått i en ekstase. Synes det er sterkt ubehagelig. Ene stedet var det virkelig fordømmende og jeg løp ut og bare gråt av det. Det var en helt grusom stemning der.

Og hun virker jo litt sånn.... Er hun med små barn tro.....

Elelr er det en stygg spøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp.....jeg synes også sånt blir skremmende og fanatisk!

Vi får håpe og tro at hun ikke har barn, at hun rett og slett bare er syk og trenger oppmerksomhet.......alternativet er skremmende!

Skrevet

Herrejemini, jeg håper inderlig hun tuller. Jeg måtte selvfølgelig inn og sjekke hva dette var. Begynte å le høyt i kontorlandskapet her...

Skrevet

Leser noe hun ahr skrevet før. Banner jo som en gris. Så så veldig overreligiøs kan hun vel ikke være. Syk kanskje. eller en ren og skjer idiot.

Skrevet

Ja, jeg må bare le.... Hun kan jo tenkes å være både overreligiøs, syk OG idiot. Ikke noen dum kominasjon de, sæ...

I dag følte jeg meg faktisk kallet til å være med på Skravle til en forandring.. Jeg har ikke svart henne, men noen av de andre :)

Skrevet

Hihihi........ja det er gøy å erte litt:-)

Skrevet

Det er vel antageligvis bare en dårlig for for humor....

Hvis ikke, så har jenta stoooooore problemer.

Skrevet

Jeg synes at det både er trist og underholdende på samme tid. Mest underholdende at andre lar seg terge opp til "kamp", mens trist fordi dette mennekse enten virkelig tror på dette selv, og er forstyrret, eller har slik et ekstremt behov for å bli sett at hun finner det på bare for å oppnå oppmerksomhet.

har ellers laget min egen "tungetale-tråd" inne på skarvle for å dele min erfaring med "shakala" *ler*

Skrevet

Shakala Shakala..........;-)

Skrevet

Dette må da være en spøk?

Klarer ikke å se for meg at dette er et seriøst innlegg. Håper og tror at det er skrevet at en barnløs person med lite nettverk og mye fritid.

Hmmmm. Kanskje en kandidat for Ylvisgutta?

Skrevet

Håper dette er tull... for hennar del iallefall. Vi andre har underholdning ei stund. Skremmande at en i det heile tatt får seg til å skrive slike innlegg, tull eller ikkje!

Håpar ho ikkje har barn.

C",)

Skrevet

Helledussen, det er første gang jeg ikke klarer å la være... Jeg ler meg i hjel av den fjortisen som har det så moro... Måtte bare skrive en gang til på Skravle, selv om jeg vet man burde overse henne. Sorry jenter :)

Skrevet

Må sei eg syns mayaya sin påminnelse om påskevenn midt inni der var god eg! (om de såg det då)

c",)

Skrevet

Ja, jeg ler så jeg griner her!! Helt tydelig en umoden fjortis...

Skrevet

Hahahaha, shakala shakala, jeg ler så jeg griner!!!!!

Makan!!!!

Påskevenner Shakala shakala

hest er best

Shakala shakala.....

Skrevet

Skulle egentlig ikke være her i kveld (sy brodere sy klippe sy sy), men jeg måtte bare innom og se på Skravle. He he...

Snakkes i morra. Har ingen møter, men derimot planer om en LANG lunsj på IKEA på Furuset :)

Skrevet

Hmmm......jeg skal på Litteraturhuset i morgen fra kl 9-14:-)

Skrevet

Og hva er det igjen? Den nye lekestua til Aslak Siira Myhre?

Skrevet

Aner ikke jeg. Skal på seminar.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...