Mersa og gutta <3 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Gruer meg! Synes rett og slett det er dritvanskelig! Men har nå mellom 0-4 feil på forskjellig tester på nett så krysser fingrene for at det skal gå like bra i morgen!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Lykke til! Jeg tar den til uka har jeg kommet frem til, jag hadde misforstått! (takk for at du nevnte det, ellers ville jeg venta tålmodig jeg asså!)
Sessa ruger igjen... Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Lykke til, Mersa! Ble ikke noe av på mandagen kanskje?? Ikke noe særlig å sitte syk på prøven kanskje?
Mersa og gutta <3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Sitte med spybøtte og i paralgin forterus er vel ikke helt optimalt når man skal ta prøven nei... :-) MEN nå blir det i morgen!! Dere får forbrede dere på å sende noen trøsteklemmer... (jeg er en sånn som aldri tror det går bra, så gjør det stort sett det, bortsett fra når det virkelig ikke går bra hihi)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 *løper og kjøper pompomer for å heie best mulig* (hørt det er så fint med gravide effelanter i sånne cheerleadingunformer så jeg tar på en sånn også!) Nå må jeg løpe, grunnkurs om en halvtime! *stress*
Seriøst Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Lykke til!! Det går nok fint skal du se. Jeg tok den i forige uke og sto! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå