Gå til innhold

Lutesuttern?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med Barbieklubben?

Er hele garderoben fornyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så inni hampen også - har vel holdt på en måneds tid snart (kunne jo søkt opp gamleinnlegga, men mener det var mot slutten av januar) og har nok i snitt produsert to-tre plagg pr dag siden da. Den lille damen legger inn behov, ønsker, spesifikasjoner om kvelden, og raser ut for å sjekke de enda mindre (men mer barmfagre) damene om morran. På en god kveld: heklegenser i "pelsgarn" med "pels"lue og "pels"boa og -muffe, eller fotsid og perlepynta kjole med hatt og veske til, eller hekledrakt med hatt og veske... På en dårlig dag: heklebikini med strandveske... På en dag da selv ikke ibux hjelper på hekleskuldra: da klipper vi et skaut, og så klipper vi et skjørt av samme stoff (sett tallerken på stoff, klipp rundt, klipp hull i midten) og glemmer å falle det inn. Her en kveld sydde jeg bukse. Der går grensa - fatter ikke hvordan de minste plagga kan sys og ikke minst vrenges - ikke av en maskin engang. Men det er fortsatt storveis artig. Et visst preg av Smiths venner, siden jeg ikke orker å hekle bukser og ikke har tort å sy dem heller, før nå, men sånn er det... Dessuten: skal skrive boka "432 måter å bruke opp gamle perlekjeder".

Skrevet

Tillab, du er forøvrig for lite på kranglesida. Snart må jeg nok sende torpedoer på deg.

Skrevet

Wow...

Kreativt, kreativt!

Skal skjerpe min tilstedeværelse her inne, men det har vært tamt både her og i hønsefarmen de siste ukene... Da kjeder jeg meg lett;)

Bestiller et eksemplar av boka, så jeg er sikret de gode ideene!

*flirer*

Skrevet

Mulig alle hønsa er opptatt med å detaljsammenlikne utedresser - videre livsløp for barna som hadde billigdresser i forhold til dem som hadde gode foreldre og har gått i Troll siden unnfangelsen. Hva kranglerne gjør veit jeg ikke - sjøl leser jeg....

Skrevet

Jeg driver med budsjettering, meget givende. Skjønner ikke et pøkk egentlig, men ble nå først ferdig med oppgaveløsningen. (skoooole)

I tillegg prøver jeg å endelig få meg lappen, det er vesentlig mye mer spennende enn årets Reima vs forårets Reima.... Stå eller ikke stå!? *hmmm*

Du skal da ikke lese, du må skrive, perlekjedeboken har skapt enorme foventninger hos hønsa;)

Skrevet

Lappen er super - har du bra lærer? Kjøre opp i Drammen (eller tar jeg helt feil nå?) var berykta før, har kanskje bedra seg siden dengang... Dessuten, om det er der du skal kjøre må du kunne bestå prøva der også, får gåsehud av neka som skal ut i Oslo-trafikken men drar til Skotselv-liknende avkroker fordi det er lettere å kjøre opp der...

Budsjettering.. jeg driver med hjerne, tror jeg holder meg der..

Øystein Sunde hadde rett, det ER kjekt å ha, og det KOMMER til nytte en vakker dag, alt av kasserte gamle halvspiste perlekjeder...

Skrevet

Forløpig har jeg ikke truffet læreren jeg skal ha.

Er midt i traffikalt grunnkurs, begynner på intensivkurs (14 dager) neste uke. *grue seg*

Og ja, Drammen er stedet, men det er blitt bedre, mindre enveiskjøringer og slikt fjas. Og de som drar til grisgrendte strøk og tar lappen har sjelden noe i Oslotrafikken å gjøre, kjenner noen sånne:( Fæle greier!

Øystein Sunde har rett i så mangt han, med unntak av Granada!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...