treengler:):):) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei var på ul på Tirsdag og alt står bra med Trillingene som er så Fantastisk jeg er 17 uker i morgen . De hadde vokst og alle 3 var like store som de skal være etter antall uker noe som er bra :) Men de kunne ikke se om det var jenter eller gutter he he det var armer og bein i veien . Ha en fin dag alle sammen :)
* vannmamma * Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg kommer ikke over dere som venter trillinger. Synes jo at tvillinger er rimelig "spesielt" også. Tenk, 3!!! Så fint at alt står bra til! :-) :-)
phantomet Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 så flott at alt stod bra til med de tre små. Fascinerende at det kan vokse og gro tre hele små mennesker inne i en kropp.. Jeg synes det er vanskelig å skjønne at det er mulig med to...så tre er jo et underverk! Fortsatt lykke til videre med graviditeten!
treengler:):):) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Takk takk skal dere ha :) lykke til til dere og
rampejenta - ny spire Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 3 stk :D sååå spennende.. jeg ønsker meg tvillinger, men skal vere fornøyd om jeg greier å få en... masse masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 oi, så spennende grattis så masse! er du "naturlig" gravid med tre eller med hormoner?
Sol med 2! Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Flott at alt er bra med de tre. Lykke til videre, du er snart halvveis (eller du er vel over det siden trillinger ofte tas 4-5 uker før ;o)
Trillinger08 Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Så flott at alt var bra med alle tre! : - ) Det er jo ganske mange timer med UL som gjenstår, så du får nok lurt dem til å vise seg fram etter hvert. Grattis med halvveis! Skal på ordinær UL på mandag og gleder meg veldig, da er det nesten 3 uker siden forrige gang. Håper å få se kjønn, trenger bare å se på to av dem siden de er toeggede ; - ) Kos deg videre, håper formen din er bra!
treengler:):):) Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 Hei hei der :) Ja jeg gleder meg til jeg skal på neste ul håpe det ikke blir så lenge til. Mine trillinger er 2 er eneggete + 1 trilling så de trenge bare og se på 2 av de og he he det er spennende dette .. Men det er det samme hva det er så lenge de har det bra :) Formen er ganske bra men fikk påvist jeg har fåttt svangerskapsdiabetes så nå må jeg måle blodsukkeret før og etter hvert måltid :) Hvordan er formen din ??? Hvor langt er du på vei ???? Ha en fin dag
Trillinger08 Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen ; - D Da er vi veldig like; jeg har også toeggede trillinger i magen, og er 18 uker på tirsdag (altså 17+3 i dag). Oj, det virker komplisert med måling av blodsukkeret, håper ikke det gjør vondt ; - / Formen er ganske bra, men har vært 100% sykemeldt i hele år. Tilbringer mye tid på sofaen og blir ganske gåen i ryggen hvis jeg går og står i mer enn et par timer i løpet av dagen. Har akkurat dratt på meg en luftveisinfeksjon, det er litt kjipt, men håper å komme meg i løpet av helga. Pustet lettet ut etter JM-time på onsdag, alt var helt i orden så hun var veldig fornøyd ; - ) Drikker mye juice og spiser frukt, særlig eksotisk frukt som det er høyt nivå av fruktsukker i, men det gjorde ikke noe utslag, så da kan jeg heldigvis fortsette med det. Synes ellers jeg spiser så sundt at Grete Rohde hadde vel blitt grønn av misunnelse ; - D Ha en fin helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå