Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det kjøttkaker, poteter og brunsaus:) Enkelt og greit!! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOKmed eggenuddler i steden for ris:o)

Skrevet

trenger litt tips i dag ja. helt blank for hva jeg skal lage.

Gubben kommer hjem litt sent i dag. så da gjerne noe litt lettvindt.. og godt :)

Skrevet

Jeg er alene hjemme (snufs) så jeg må finne på noe enkelt! Vipper litt mellom enkel eggerøre og ferskt brød, eller brokkolisuppe. Må i butikken for å se hva som frister. :-)

Skrevet

Stekte pølser med hjemmelaget brun saus, poteter, brokkoli og gulrøtter. En av yndlingsrettene til sønnen vår på to år. Tipper han blir glad

Til kvelds skal jeg lage herlige club sandwich , hvis vi ikke er på føden da;-)

Skrevet

Puzzycat, lager du kjøttkakene selv? Jeg har så lyst å lage det en dag men jeg kan ikke lage det... har du lyst å legge ut oppskrift :-)

Skrevet

Åhh nei, er nok ikke så flink nei:) Her blir det Gildes stekte kjøttkaker:p *flau*. Men har ei god oppskrift en eller annen plass, har nettopp flyttet, så ligger i noen esker, en plass:) Men kan legge ut oppskriften når den "dukker opp". Hehe...

Skrevet

Nakkekoteletter, surkål og poteter.......ikke en typisk meg middag, men fikk bare så lyst på!

Skrevet

kjøttdeig 300-400 gram - 1 egg 1 sps mel - hakke løk veldig smått- blande alt til en fin deig ;) bruke en skje til å ta passe store kaker som du slenger i stekepannen...;) liker best at de ikke er runde jeg da...liker de litt sånn flate som kaker...kjøttkaker

deilig ;)

Skrevet

Her blir det hjemmelagde kjøttkaker, kålstuing,brunsaus,poteter ogh tyttebær syltetøy!!namnam

Skrevet

jeg tenkte meg omelett med grillet kylling og stekte poteter ....mmmm...ciabatta og te vedsiden av...enkelt og veldig godt

Skrevet

6-8 kyllingfilet i terninger

1 grønn paprika

1 rød paprika

1 rødløk

Stekes sammen og legges over i ildfast form

Saus i kjele:

4-6 dl kremfløte

1 pk Creme fresh

ca 2dl Mango Chutney

3 ts Sambaloetek

Gi sausen et oppkok og hell det over kyllingen i form

Ha over ost og gratiner i ovn på 200 grader i 10-15 min

Server med jasmine ris, brød og salat!

Velbekomme!!!

Skrevet

Idag blir det taco i pitabrød med masse deilige grønnsaker og ost.

Dere som ser etter kjøttkakeoppskrift kan gå inn på matprat.no og søke der, enkel og grei oppskrift og veldig gode nammenam :)

Skrevet

*sukk* nå ble jeg sulten på all den gode maten...

Syke barn her hjemme i dag=/ så da blir det noe enkelt, som pølse med brød:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...