Gå til innhold

ang bastue

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi har lus for 3 gang!!!!

Så læreren ville jeg skulle ringe helsesøter ang tiltak siden hun har det for 3 gang.

Så da gjorde jeg det..fikk mange gode råd. Og et av de var å dra i svømmehallen ta 10min badstue og så i svømmehallen og så 10 min badstue igjenn..for lusa tåler dårlig varme..i tilegg å gre håret ofte så var det jo et tiltak vi kunne gjøre.

MEN tåler forsteret badstue i 10 min? Vet den ikke tåler så godt varme og ikke greier å regulere varme selv..

Jeg spurte ikke henne da..nevnte jo ikke jeg var gravid hell..og den kuren jeg tar på henne skal jo heller ikke brukes av gravide, så jeg synes det er ekkelt å sniffe inn den menst jeg har det oppi håret henne..badet stanker jo!!

Frlig det også?!? men jeg må jo..har ikke noe valg desverre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt fra helsepersonell både at det er trygt og at det er farlig så det er nok ikke enkelt å si noe på det.. :) Men kan ikke faren hennes ta henne med til badstua i stedet? Sånn i tilfelle mener jeg:)

Skrevet

Han er sånn helgepappa han da..vet dama hans har brukt å ta de med på svømming av og til..Så kanskje hun kunne ha gjort det :) skal jaggu meg høre med han om hun var tenkt å ta de med på svømming igjenn og om de kunne ta badstue da..den var ikke dum..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...