dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er det noen flere her?? Håper det blir en grei opplevelse.
Mayla;) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jepp, jeg skal Svarte deg inne på aug. klubben også =)
ambumamma Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal :-) gleder meg. skal på ul om to uker
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Når skal dere ha da? Jeg skal ha 14. Skal på UL 13.mars og gleder meg kjempe masse!! Tiden går jo så sakte..... Har dere noen fra før? Er første her.
Mayla;) Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har termin 21., men det blir nok litt før... Vi skal også på ul den 13 Når har du time? jeg har kl 11.00. Har forresten en gutt fra før, fødti juni 07, så her blir det to tette =)
NormaJean Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 skal føde der også har mens termin 23 august, men er veldig sikker på at det heller blir nærmere september:( tror det blir kjempe bra, gynekologen jeg traff der, dr. Liv Ellingsen tror jeg hun het, var kjempe hyggelig.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal kl 9.30 så da har du kanskje timen etter meg? Vet ikke hvor lang tid det tar jeg.... Var på UL i forrige uke et annet sted og hun trodde kanskje jente men ville ikke si noe sikkert.
Mayla;) Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror det blir satt av en halvtime til hver. Så morsomt at du allerede har fått et hint om kjønn. Vi var på ul for 3 uker siden, men da var det altfor tidlig. Gutter og jenter er veldig like i den perioden. Vi skal også vite kjønn hvis de ser det. Praktisk å vite om vi kan gjenbruke gutteting eller ei
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Tar den infoen med en klype salt,var ikke så veldig fornøyd men den timen... Men var der kun for å vite om alt sto bra til og det fikk vi svar på:-) Håper de ser det den 13. da er jeg 18+2. Gi beskjed når dere har vært der da:-9 Lykke til!!
Mayla;) Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Du er akkurat en uke før meg, for jeg er 17+2 på ul-dagen =) Hvor var det du tok den ul du ikke var fornøyd med? Jeg skal ta ul hver 4. uke hele sv.skapet, så regner uansett med at vi får vite kjønnet. Var det ikke du som lurte på om Riksen har familierom?!?!
snehvit77 Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal også på Riksen. Foreløpig termin er 20. august og skal på ul den 14. mars. Har født der to ganger før og er veldig fornøyd:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. februar 2008 Det var på Oslo City Legesenter.Synes det var veldig dårlig kvalitet på skjermen,og dama fortalte oss ingen ting... Var jeg som lurte på familierom ja.Skrev mail til de og fikk beskjed om at de har noen få familierom men at de er forbeholdt de med kompliserte fødsler.Man kunne kanskje få et om man valgte å være bare 2 dager eller hvis det er lite folk på den tiden man skal føde. Ser for meg at det blir grusomt at mannen skal reise fra oss på kvelden.....men jeg er sikkert så sliten at jeg bare synes det er deilig.Men ser for meg han som skal hjem til tom leilighet....jaja,det går vel bra:-)hehe. Virker som det er mange som skal på UL rundt den 13.-14. Hvorfor skal du på så mange UL?
MiniBassen Skrevet 28. februar 2008 #13 Skrevet 28. februar 2008 Jeg fødte på Riksen i 2006 og det var en kjempefin opplevelse. Jordmora jeg hadde var blid, hyggelig og veldig hjelpsom. I tillegg er de så utrolig profesjonelle der. Skikkelige kontroller og oppfølging. Så dere kommer nok til å få det skikkelig bra der! Og faktisk -så har de ganske så god mat der, til sykehus å være! : )
Mayla;) Skrevet 28. februar 2008 #14 Skrevet 28. februar 2008 Takk for tipset, da skal jeg aldri på Oslo City Vi hadde familierom sist, og regner med å få det denne gangen også. Sist lå jeg på barsel i 4 dager (hadde ks), og det blir vel like lenge denne gangen dessverre Man blir sliten, så det er godt med litt fri også. Vi hadde ikke besøk den første dagen, og det var deilig. De har vel satt opp en del timer den uka pga påsken. Jeg hadde egentlig time den 30., men byttet. Gjør ikke meg noe å få det tidligere Jeg har høyrisikosv.skap og blir fulgt opp tett. Har 2 gynekologer og jm på Riksen, og går kun hos dem. Er hos hver av dem hver 4. uke, så blir kontroller hver 14. dag ca. UL hver 4. uke for å følge fosterets utvikling.
ambumamma Skrevet 28. februar 2008 #15 Skrevet 28. februar 2008 jeg har termin 24 august og skal også på ul den 13 mars:-) skal kl 13.30 vi da. håper de kan se kjønnet da .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå