nera Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har prøvd med fisken men får ikke noe svar...kanskje en av dere andre kan hjelpe meg? nattinatt, stratosen,klarsynten, twiggy... anyone? Blir kjempe glad hvis en av dere tar dere tid til å spå meg. Er blitt spådd av aurora før, vil gjerne høre andre meninger og. Jeg: 25.04.84 Han 21.03.84 Har en sønn på 14 mnd. Får jeg flere, eventuelt hva og når? Ser du noe annet? Økonomi? Utdanning? Karriere? Uannsett hva så lenge det er vesentlig å vite. Har vært lit sliten i det siste og hatt mye å styre med. Vil det lette på snart? Forresten mannen min prøvespiller for en fotballklubb, er litt spent på om han for tilbud om en bra kontrakt. Skulle gjerne visst noe... Blir kjempe, kjempe, kjempe glad for svar! *Setter pris på det dere gjør her inne =)*
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er ikke her så masse og spår ikke så mange av gangen fordi jeg ikke har overskudd til det. Skulle gjerne hjulpet alle her men. Så over til deg:) Ser en jente på deg i første omgang, så virker det som om dere får en "attpågutt" etter noen år. Terminen til jenta 04.02.09, men hun kommer litt før termin. Gutten du får senere har litt mørkt hår og litt krøller ved 2 årsalderen. Du kommer nok til å føle deg sliten en stund fremover. Det blir en omlegging i hjemmet. Kanskje flytting? Du får en stor glede i livet ditt, bortsett fra barna. I det legger jeg at du oppnår et mål du har satt deg, men dette målet har du ikke satt deg enda. Det dukker opp som en ide som utvikler seg over tid. Jeg tror ikke det er konkret med jobb å gjøre, men får ikke helt tak i hva det er. Da er miste ca 4 år. Blir som å snakke litt i gåter dette, men jeg må bare skrive ned tingene ettersom jeg føler de kommer inn fra deg.
nera Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Tusen hjertelig for at du tok deg tid Setter stor pris på det! Jeg ønsker meg en jente så sårt at jeg er redd jeg aldri får ei...så blei kjempe glad for å høre hva du klarte å se. Skal huske å gi tilbakemelding etterhvert som ting skjer. Igjen tusen takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå