Gå til innhold

er dette masete?

*keiko med jente og gutt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter...

Tenkte kanskje dere kunne hjelpe meg litt her... Jeg er alene mor, og har en avtale med en kar..

Eller det har seg slik at jeg tok ett kurs for ett halvt år siden, og en av lærerene der fikk jeg god kjemi med, jeg ble singel på det tidspunktet og det ble han også... Det var vel litt små flørting ol men ikke det helt store, vi kom jo begge ut av lange forhold...Å jeg var gravid/nettopp født...

Når dette var over sendte jeg han en mel om at det hadde vært koselig og ta en kaffe, det er nå 6 månder siden. Jeg hørte aldri fra han...

Men nå sist uke tikket det inn en melding...Han lurte på hvordan det gikk, om jeg fortsatt bodde på samme plass, om jeg var singel eller om jeg og x hadde funnet ut av ting ol... Vi sendet vel en 5 sms og til slutt sa han at vi måtte ta en kaffe en dag... Vel dte gikk jo nesten en uke, frem til mandag hvor JEG sendte en mel og hørte om vi skulle ta den kaffen den ettermiddagen...Hadde nemlig barnefri... han var opptatt, men skulle se når han hadde tid og sende meg en mel etterpå som han sa...

Det er nå to dager siden og jeg har plutselig fått barnefri i dag...Så her til poenget...er det masete av meg og sende en sms og høre om han er ledig i ettermiddag/kveld...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jeg ikke gjort.

Ikke fordi det nødvendigvis er masete, men pushy i allefall...

Skrevet

Jeg ville heller ikke gjort det. Han har sagt han skal kontakte deg når han har anledning, så da synes jeg du bør vente.

Skrevet

Hva har du å tape? Er han interessert i å ta en kaffe, blir han med. Hvis han syns du er masete fordi du spør, var han nok ikke så gira til å begynne med. Go for it ;)

Skrevet

Enig med Tribal :) Lykke til :)

Skrevet

det var vel egentlig det jeg tenkte selv også, men sitter liksoog venter litt på og høre fra han...Etter 6 månder var han glemt men så kom den meldingen...

Jeg vet han jobber mye men han virker ganske keen på og treffe meg på din sms han sender også...

Huff jeg klarer liksom ikke fokusere på så veldig mye annet om dagen...Vil bare få det overstått på en måte...

Skrevet

jeg skjønner hva du men er, det er vanskelig å vite hvordan den andre vil tolke det. men hvis det var omvendt ville du følt det som mas?

Det går jo å skrive en melding der su skriver at du har tenkt på denne kaffen og at du bare vil fortelle at du har barnefri så får det være opp til han hva han gjør med det, da har du jo ikke masa på han om å gå ut men gitt han muligheten til å be deg..

Skrevet

Skriv: Hei! Jeg fikk plutselig barnefri :) Passer det med en kaffe i dag?

Syns ikke det er spes. masete, som sagt er han intr. blir han bare glad for å høre fra deg.

Skrevet

Jeg synes vel egentlig det er hans tur nå...

Skrevet

Tja... vet ikke...

Tror ikke jeg ville gjort det.

Gjelds å spille kostbar vettu;-)

Men om du bestemmer deg for å gjøre det er det også ok siden han også har vist sin intersesse til deg...

Lykke til:-)

Skrevet

Dette er SSSÅÅÅÅ sinnsykt typisk oss kvinnfolk!!! Vi tenker ALT sønder og sammen! Herremin, gutter er mye enklere enn oss! Tror dere DE sitter og analyserer om de skal sende SMS eller ei!!?? :-D :-D

Skrevet

Huff jeg får liksom ikke bestemt meg jeg da....hvorfor skal det være så vanskelig..hehehe

man foreslår vel ikke en kaffe bare for og ha noe og si... det var jo han som tok kontakt denne gangen.. Å han er jo så flott- river av meg alt håret snart jeg i frustrasjon......

Denne mannen vil jeg ha,...hehehe

Skrevet

Hvis du virkelig vil ha ham så send den meldinga...

Ingenting kommer av seg selv vettu-..

Og han må jo være interessert siden han har tatt kontakt..

Send SMS!!

Skrevet

Tja, hvis han er interessert nok, så tar jo han kontakt??

(ok, jeg har akkurat lest boka 'Han er faktisk ikke interessert' og mine svar viser vel det... kan forøvrig anbefales)

Skrevet

hehehe, ja kanskje jeg burde skaffe meg den boka eller en hobby..

jeg sitter jo hjemme her hver dag jeg..har masse tid til og vente på.. det gjør jo ikke han...

Tenkte vel heller det at det hadde vært koselig og ta dne kaffen uten barn da og jeg har jo ikke fri hele tiden...vel jeg har fri til helgen da...hehehe

er vel bare litt utolmodig.

Skrevet

Ta deg en tur på bokhandelen og kjøp boka. Skulle ønske jeg hadde lest den for mange år siden! :)

Skrevet

Vill bare si lykke til og at du har å sende den meldinga:) hva har du å tape på det?

greit han sa han skulle sende og ikke har gjort det enda... men sender du en, så veit han iallfall at du er interessert!

kan han ikke, er det hans tap!!!

Skrevet

Ta sjansen, send han en sms, kanskje han tenker det samme som du? om han skal sende deg en sms? Hva har du og tape? Kom igjen mot deg opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...