Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 hva er det egentlig som skjer inne på skravle?? Ei som har tiltet fullstendig eller???
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ha ha ha ha hun har holdt på noen timer nå, men det er bare vas...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Lurer på hvilken sekt hun tilhører, for dette er PSYKT!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Er ikke sikker, har vært utenfor pc`n en stund og da jeg logget meg på så var det ei snuppelure der som enten tuller, eller er unormalt religiøs. Men moro var det da... Jeg tenker da spesielt på dere som har barn fra tidligere forhold og har barn utenfor ekteskapet......dere er fryktelig syndige .....ha ha ha ha ha Dere skulle bare vite at det er ikke jeg...... Jeg sitter her på min høye hest og forteller dere at vi har ingen lausunger....Vi har fått begge våre barn innenfor ekteskapet Ha ha ha ha ha ha..... Og om høyere makter får bestemme skal vi vel ha 10 til...........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Det får du stå for selv:-) For hun der inne mener at ALLE unntatt henne er syndere tydeligvis....og at vi som sender barna i barnehage er dømt herfra til evigheten......jaja.....fanatisme har aldri vært min kopp med te:-)
Plutseliten :) Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Er det mulig... Haha...en som kjeder seg og provoserer noe voldsomt for å få masse kommentarer Spesielt i huet ...hehe..
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Mens jeg derimot mekker den ene lausungen etter den andre, og det finnes jammen mennesker som syns det er helt griet å fortelle meg av og til at det ikke er ok. Sånn er det når man jobber i den norske kirke... da får man passet sitt på skrevet om man skulle ha tatt noen valg på tvers av religiøs pyntelighet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er jammen tøft gjort av deg å gidde å jobbe et slikt sted......om jeg kan få lov å si det. Du er derimot en million ganger tøffere som faktisk har tatt viktige valg i livet og stått i dem - det er lov å være stolt av det. Enn å gjemme seg bak slikt noe som hun gale skriver om........slikt skremmer vannet av meg!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Skynde meg å ta barna ut av bhg..... Nei, det var det jeg visste.... Det hjalp ikke å få barn i ekteskapet.....Må visst mer til for å ikke være syndig ))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Og jeg som trodde at Jesus engang uttalte : la de små barna komme til meg. Men det står da ikke noen forholdsregler der???? Sånn at la de små barna komme til meg....bare ikke Erik, for pappaen hans tror ikke sterkt nok, og ikke Hanne for mammaen og pappaen hennes er ikke gift, og ikke Ola for han bor bare med mammaen sin..... Ja det skulle tatt seg ut )) Synes også du er tøff Dritgrei, vet ikke om jeg kunne ha jobbet på et slikt sted, hvor de kommenterte valgene jeg hadde tatt i mitt liv.... Men jeg sier som Jesus jeg....Den som aldri har syndet kaster den første stenen....
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Hun skremmer ikke vannet av meg, for det er ikke litt mulig en gang at det der er verken psykt eller ekte eller farlig.... Hadde hun ment det så hadde hun bruk energi på å få frem et viktig budskap.... verken gud eller jesus eller den hellige ånden mener at det der er misjon... det der er uskyldig onsdagsleking med store ting. Hadde hun ment det hadde hun skrevet Gud og Jesus med store bokstaver for eksempel.... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. februar 2008 Hmmm.....mulig det. Men er ikke fanatisme en form for galskap da? Jeg har alltid oppfattet det sånn og jeg er redd for fanatiske mennesker......holdninger og handlinger.......
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Joda... det kan du si, men dette er ikke fanatisme dett er ikke kristen tro og dett er ikk epietisme... dettte handler ikke om personlig overbevisning fra hennes(eller hans) side i det hele tatt.... det er en som leker "titten på hjørnet" det er det jeg mener. Det er for gjennomsiktig og or dumt. Psyke og fanatiske mennesker er smartere enn som så....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2008 Må si hmmm igjen jeg.......for jeg er neimen ikke sikker på at jeg kan være helt enig i akkurat det....at psyke og fanatiske mennesker er smarte i handlingene sine bestandig.....det har vi vel sett for mange ganger oppigjennom historien....
Karomamma Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Enig med Klatten. Dessverre finnes det nok mange bevis på at de ikke er så smarte.... Huff, stakkars jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå