To tette og ei badehette ;) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Det er enda 48 dager igjen til termin. Alt er kjøpt inn. Plasten er enda på madrassen til babysenga og sengetøyet er ikke vasket enda. Men når er det på tide å gjøre det klart liksom?
blir gal Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 detta lurer jeg på også:-)når starta du og kjøpe inn ting?
Mininni Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg begynner å klargjøre ting når jeg går ut i permisjon, dvs om en uke i morgen. Skru opp seng, vaske klær og sengetøy mv. greit å ha noe å pusle med i permisjonsperioden også
Katharina88*Angelica08 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 nar DU føler for det! *oppgitt over folk spørr om ALT*
Grateful mom Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg vil allerede nå, og har 40 dager mer enn deg igjen.. Utålmodig!!!!
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det er greit når som helst. F.eks. etter den vanlige UL om det er da du har lyst.
Mininni Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Joda, det må være opp til den enkelte, men for min egen del synes jeg det var vel drøyt å skulle snuble over en ferdig oppredd barneseng hver morgen uten at det engang var sannsynlig at barnet kunne komme i nær fremtid. Det virker liksom lit....vel....obsessive, i mangel av et bedre norsk ord. Helt fint å glede seg, men å ha alt oppe og fremme er jo som regel bare upraktisk så lenge man ikke trenger å ha det klart...men du må jo bare gjøre som du vil selv.
To tette og ei badehette ;) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er ikke en av de som ikke kan ta egne avgjørelser, men skrev det kanskje ikke utdypende nok. Tenkte egentlig i forhold til støv og lignede. Altså, 48 dager igjen til termin, og hva om jeg går over... er det da like rent for babyen å sove i. Dere skjønner jo hva jeg mener.
To tette og ei badehette ;) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 Mannen min kan jo for såvidt gjøre det når jeg er på sykehuset da..
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke redd opp, og kommer ikke til å gjøre det før jeg kommer hjem fra sykehuset med babyen. Men har tatt plasten av madrassa så den får lufte seg litt.
Rina82 Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Hihi! Jeg må bare si at jeg forstod hva du mente;O) Og tenkte : Ah! dette lurer jeg litt på også! vet ikke hvor lenge før du bør ta det på. Ville hvertfall vasket opp og gjort alt klart. Du kan jo legge et sengeteppe over så det ikke blir så støvete...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå