Gå til innhold

Når er det greit å ordne barnesenga klart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er enda 48 dager igjen til termin. Alt er kjøpt inn. Plasten er enda på madrassen til babysenga og sengetøyet er ikke vasket enda. Men når er det på tide å gjøre det klart liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

detta lurer jeg på også:-)når starta du og kjøpe inn ting?

Skrevet

Jeg begynner å klargjøre ting når jeg går ut i permisjon, dvs om en uke i morgen. Skru opp seng, vaske klær og sengetøy mv. greit å ha noe å pusle med i permisjonsperioden også :)

Skrevet

nar DU føler for det!

*oppgitt over folk spørr om ALT*

Skrevet

Jeg vil allerede nå, og har 40 dager mer enn deg igjen.. :)

Utålmodig!!!!

Skrevet

Det er greit når som helst. F.eks. etter den vanlige UL om det er da du har lyst.

Skrevet

Joda, det må være opp til den enkelte, men for min egen del synes jeg det var vel drøyt å skulle snuble over en ferdig oppredd barneseng hver morgen uten at det engang var sannsynlig at barnet kunne komme i nær fremtid. Det virker liksom lit....vel....obsessive, i mangel av et bedre norsk ord. Helt fint å glede seg, men å ha alt oppe og fremme er jo som regel bare upraktisk så lenge man ikke trenger å ha det klart...men du må jo bare gjøre som du vil selv.

Skrevet

Jeg er ikke en av de som ikke kan ta egne avgjørelser, men skrev det kanskje ikke utdypende nok.

Tenkte egentlig i forhold til støv og lignede. Altså, 48 dager igjen til termin, og hva om jeg går over... er det da like rent for babyen å sove i.

Dere skjønner jo hva jeg mener.

Skrevet

Mannen min kan jo for såvidt gjøre det når jeg er på sykehuset da..

Skrevet

Har ikke redd opp, og kommer ikke til å gjøre det før jeg kommer hjem fra sykehuset med babyen. Men har tatt plasten av madrassa så den får lufte seg litt.

Skrevet

Hihi!

Jeg må bare si at jeg forstod hva du mente;O)

Og tenkte : Ah! dette lurer jeg litt på også!

vet ikke hvor lenge før du bør ta det på.

Ville hvertfall vasket opp og gjort alt klart. Du kan jo legge et sengeteppe over så det ikke blir så støvete...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...