Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får ikke noe jobb.har gått på vikarbyråer.jobba for et i 7 mnd.men,nå er det helt stille.dem har ikke mer til meg.har ringt rundt til alle mulige byråer.og det er så stille nå.er på nettet og ser på annonser,men lite som er.så er det ikke lett å bare få jobb når jeg straks er 5 mnd på vei.så bør jeg jobbe i hvertfall en mnd til,for å få foreldrepenger.engangstønaden er jo ikke akkurat stor.de pengene varer jo ikke lenge:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags jobb vil du ha? er et konsulentbyrå som heter DFind som jeg jobber igjennom, men de tilbyr kun datajobber da..

Skrevet

det har jeg desverre ingen peiling på:-)må bli noe innen industri og produksjon,hotell eller renhold.skal ta noe mer utdannelse når min lille har kommet.

Skrevet

Hva med barnehage? Jeg har vært vikar i barnehage både privat og gjennom ulike byråer, og aldri hatt problemer.

Skrevet

Prøv barnehager og assistentstillinger i skolen. Skal være relativt greit å få vikartimer, i alle fall i barnehager. Kommer jo litt an på hvor du bor og hvor stor etterspørselen er. Prøv flere vikarbyråer om du har mulighet. Oppsøk barnehager personlig, si at du kan komme på kort varsel (om du kan det). En del finansinstitusjoner (banker, forsikringsselskaper) trenger ofte også vikarer, men det forutsetter jo litt kompetanse på området da. Lykke til, det går sikkert bra!

Skrevet

Et tips til: Se dirkete på websidene til ulike aktuelle arbeidsgivere, de lyser ofte ut ledige stillinger direkte på websidene sine, se for eksempel på KIWI eller Rimi el dersom du kan/vil jobbe et slikt sted.

Skrevet

Norge skriker etter arbeidskraft.. Om du ikke er alt for kresen finner du deg jobb. Butikk, bensinstasjon, kafe, renhold, sfo, barnehage, assistent i helsevesenet etc etc. Klart det er vanskeligere når man er 5 mnd gravid, men med det arbeidsmarkedet vi har bør det ikke være umulig.

Kontakt gjerne Nav arbeid og spør om tips

Skrevet

Hvor i Norge bor du da?

På østlandet er det i alle fall stoooor mangel på assistenter i barnehage. Jeg jobber i barnehage, og etter nyttår har vi nesten ikke en eneste gang fått tak i vikar når vi trenger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...