Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Link? har prøvd å søke men får ikke opp noe...
~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Det var litt snakk om homofile, og det jeg sa var at dersom en av mine venninner hadde fortalt meg at de var lesbiske, så ville jeg ha følt at det var unaturlig for meg å betro meg som jeg ellers ville gjort til henne. (da mener jeg på det mer intime området). Men jeg presiserte også at jeg selvsagt ikke ville ha kuttet henne ut, men jeg ville følt at det var litt annerledes. Og så sa jeg i et annet innlegg at dersom et av barna mine kom til meg og sa han/hun var homofil, så ville jeg absolutt ikke hatt problemer med det. Jeg innrømte også at jeg ikke er helt for at lesbiske par skal få prøverørsbarn/insimineringsbarn, men at jeg antakelig hadde ønsket det for min eventuelle lesbiske datter. (Ambivalente følelser). Det skal sies at jeg går ikke rundt og dømmer lesbiske mødre nedenom og hjem. Det er helt greit for meg at de har muligheten til dette, men dersom JEG hadde MÅTTET bestemme dette, så ville jeg nok ha stemt i mot det. (Heldigvis er det ikke opp til meg å bestemme dette) Dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med å legge ut linkene til dette. For jeg har ikke peiling på hvordan en gjør det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå