spent86Mod:) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er så redd for at den lille spiren ikke skal leve..klarer ikke vente til kontroll på fredag nesten engeng..det er den første kontrollen og der finner dem vel ikke ut sånnt der?!Føste gang liksom..er ikke UL så..men det er bare noe som strifer hodet mitt noen ganger..hva om det ikke er noe liv der;(Men..må nok bare legge den tanken på hyllen og glede ,eg over allt det andre vell:)
ChellBell - har født! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Vet du hva, den tanken og frykten kommer du til å ha til den dagen du dør når du er mamma. Sønnen min er snart 14 og senest i dag måtte jeg sende en liten bønn om at han skulle være trygg og godt bevart. Jeg går ikke rundt og er redd for han hele tiden, men av og til kommer den vonde tanken "tenk hvis...". Den er livsfarlig og man må bare stenge den uten. Jeg tenker litt sånn om alien i magen også.. (syns de ser ut som en alien... Men, man må bare tenke positivt og håpe på det beste og når de negative tankene kommer så ikke la deg selv sitte å gruble på dem. Har du en tendens til å være redd og engstelig for lille spiren din, så for all del vær forsiktig med hvilke innlegg du leser her inne.. Hvis ikke tror jeg man kan bli paranoid :S Jeg er helt sikker på at du får gode nyheter på fredag! ) stor klem
spent86Mod:) Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Er så glad når jeg får sånne svar som mdu sendte meg nå:)Tusen takk..setter jeg utrolig stor pris på!! Stor klem tilbake til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå