Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Fra og med igårkveld og utover natten har jeg hadd så utrolig mageknipe, det startet helt øverst og gikk nedover. Med noen pauser mellom. Babyen var utrolig livlig samtidig, så det var forferdelig vondt! Og det var like vondt når jeg hadde sovet en stund og voknet igjen. Endte med att jeg tok en paracet. Men hva kommer dette av?? Har noen opplevd det samme? Er forresten i uke 32 nå, og har ikke vondt lenger.
mto2 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Eg slit somme dagar med noko liknande. Skikkeleg magesmerter/mageknip. Hjelper av og til med Samarin, og å bevege seg. Det kjem vel av at fordøyelsen går treigare og at babyen trykker på tarmane. Kan vere innmari vondt. Eg er 34 veker.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg får skikkelig mageknip noen ganger... står helt krokbøyd og kan ikke gå... viser seg at det kun er luft eller at jeg må på do..... bare stopper litt opp i tarmene tydeligvis. Jeg er i uke 40, hadde knip senest i går.. begynner jo å tro det kan være noe annet, men neida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå