BitteLiten *har født* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 ja det er meg selv jeg snakker om... hahaha:o) Mannen fyller 40 på fredag og vi skal ha selskap her hjemme. Jeg har 65 dager igjen til termin og BL.. men allikevel driver jeg rundt her og skurer dører og vinduer..... Er detmeg som har klikka???? Jeg vet jo det kommer til å bli JÆ.... vondt om noen timer, for ikke å snakke om i natt og i morgen tidlig...... Men jeg klarer liksom ikke å la vær. Føler hele huset ser ut som en grisebinge!!!!! Huff.. ikke lett det her nei, tror nok det har klikka jeg... føles iallefall slik!!!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 men du er flink da, det skal du hvertfall ha =) håper mannen din ser hvor flink du har vert og verter deg litt opp i kveld da =)
BitteLiten *har født* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Hahahah.. jada.. han er her og hjelper til litt... formaner meg om å ta det med ro og slappe av og slik.. hihihi. Han er nå en utrolig god man heldigvis. Men jeg får virkelig IKKE lov til å støvsuge eller vaske gulv... bare ta det som er liksom i min riktige høyde.. hihihihi:o) så jeg ikke må bøye meg og slik. do'ingen min er han ja!!
BitteLiten *har født* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 go'ingen skulle det være...:oP
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 hehe, do'ingen jah =) det er godt å høre at det finnes menner der ute i verden som hjelper til lit, hihi...hvis jeg ikke vasker klærne til sambo så går han naken...lol..ikke løye det blir barn, hihi
BitteLiten *har født* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 hahahahahahaa på det området har vi det likt:o) Men etter jeg ble stor og diger igjen har han plutselig fått det for seg at han skal hjelpe og greier.. kjempe flott det da!!! og vi hadde en skikkelig oppvask her for noen mnd siden hvor jeg virkelig satte ham på plass.... det var på kanten til at ; enten får du fingeren ut av rumpa og hjelper meg ellers er det kroken på døren..... han skjerpa seg fort da gitt... og vi har vært gift i 4 år og bodd sammen i 6..... hahahahhaahha:oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå