Gå til innhold

er så glad =) kanskje det er noe som skjer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag.. hun tok en vaginal sjekk på meg..er 37+6 i dag.. jeg har 3 cm åpning.. moden som bare det og hun kunne kjenne håret på hode til babyen som er festet.. og på skjemaet mitt skrev hun: "HUN ER FØDEKLAR"... yahoo.. håper noe skjer i natt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå heldige du!

Blir spennende å se når det skjer noe da.:)

Lykke til,,

Skrevet

Så spennede! Du får lure med deg gubben en tur i sengehalmen i kveld da vettu, hihi.. Kan sette fortgang på sakene om du allerede er moden:)

Lykke til:)

Skrevet

så heldi du er! jordmor til meg ville ikke sjekke.. å jeg er 41 uker imorgen.. sa bare at det gjør det på kontrollen på sykehuse som ble bestillt idag.. å da er jeg jo over 42 uker..

Skrevet

Hehe...så kult! Hadde det vært meg hadde jeg sporenstreks ringt gubben på jobb med beskjed om å innfinne seg pronto! Sex får sikkert fart isakene når man er SÅ moden! ;-)

Lykke til og hold oss oppdatert!!

Skrevet

ja det er kjempe spennende.. håper så inderlig at det skjer noe i løpet av de neste to døgna.. hadde vært kjempe koselig.. gleder meg masse.. jordmora drev og "gøra" nedentil for å kjenne etter "vannhinna" så har blød etter det da.. men det gir seg nok snart.. kynnerne holder på hele tiden.. hadde vært fint om de kunne gått over til rier.. men men uansett godt og vitte at det er en start da.. =)

Skrevet

liten oppdatering bare:

kynnerne har blitt litt hardere. men ellers alt som før.. =(

Skrevet

krysser fingrene for at d skjer noe fort=)så spennende..masse lykke til..

Skrevet

nå murrer det i rygggen også.. hmm.. spennende.. har så lyst så lyst... send meg rier.. =)

Skrevet

åååå... spennende lesing...

Hvordan går det??

Skrevet

Godt tegn på at det murrer i ryggen...=oD

Spent, har det skjedd noe mer???

Lykke til =o)

Skrevet

åhh gud så spennende =)

Lykke til masse!!

Håper du får den lille i natt nå da=) Noe jeg tror nok du kommer til å gjøre!

*krysse fingra for deg*

* og sende over noen rier* hehe

Skrevet

hei igjen...

er fortsatt akkurat det samme.. ingen forandringer.. murringer, menssmerter og sterke kynnere.. håper så utrolig mye at det skjer noe i natt..

Skrevet

Prøver å sende deg rier jeg....hehe!!! Lykke til=)

Skrevet

HVordan kan man kjenne håret til babyen hvis vannet ikke har gått? Da ligger vel babyen fortsatt inne i fostersekken med vann?

Men jeg misunner deg veldig! :-) Er lei selv, og 6 uker igjen til termin!!

Skrevet

Hei Wimsey! Så spennende! Jeg har også hatt sterke kynnere, murringer i mage og rygg de siste dagene. Lurer også på om det er noe på gang her! Stemmer det at du er fra Halden? Kanskje vi sees på fredrikstad snart;)?

Lykke til uansett! Hold oss oppdatert så lenge du kan!

Skrevet

Fikk samme beskjed for en uke siden... går her enda!!!!

Ikke vær for optimistisk, det gjør morgendagen mye værre om ingenting har skjedd. Bare spør meg!

Selv nå 38 uker.

Må også si jeg virkelig uner deg fødsel! Lykke til!

Skrevet

Ja, dette tenkte jeg også på! Er ikke babyen beskyttet da? Og er det ikke fare for infeksjon når det er åpent slik og hun fikler oppi der? Var ei venninne av meg som sa at når vannet hennes hadde gått, ville de ikke sjekke åpningen før de var helt sikre på at fødselen var i gang pga fare for infeksjon..

Skrevet

nå går jeg og prøver å sove litt.. kynnerne har tatt seg mere opp.. dette er spennende.. =) jo stemmer jeg er fra halden vettu.. =) jeg har hatt litt vannavgang.. men ikke mye og ikke farlig... derfor kan hun kjenne håret.. åå det er ganske mye nedpress altså... håper det skjer noe i natt altså.. jeg skal holde dere oppdatert... klemz

Skrevet

hun har fortsatt masse fostervann der inne.. og alt ser bra ut.. men den nederste hinna har gått.. jo man skal ikke fikle oppe i der selv nei.. det er ikke lurt.. mer en det vet jeg ikke.. skriver bare det jordmor fortalte meg.. er ikke lege jeg.. =)

men spennende er det..

Skrevet

Ja, vil tro at jordmoren vet hva hun driver med!;)

Lykke til om det blir fødsel da!!:D

Skrevet

hei igjen.. tenkte jeg skulle oppdatere litt.. har ikke sovet stort i natt.. har hatt vondt. menssmerter og murringer i ryggen.. har nå kommet hjem fra jordmor.. hun fant ut av at det har kommet litt mere åpning.. ikke mye mere, men litt.. og at nå står vannhinna i "spenn".. er så spennende altså.. hun sa at jeg er i den latente fasen.. og at ting kan skje når som helst.. men selvfølgelig, det kan gå lang tid også.. igne som vet.. men hun regnet med at det ville bare gå fremover.. hode til babyen sitter fast. så det går ikke ann og "dytte" opp igjen.. og det er jo bra.. =)

Skrevet

Så deilig å komme så lang! Lykke til=)

Skrevet

hei igjen.. er her stadig vekk.. =( alt er det samme.. bortsett fra at kynnerne har tatt seg opp litt.. og kjenner presset nedover bedre.. å det er så spennende.. håper at det skjer noe i natt.. nå skal jeg ut og prøve og gå en liten tur.. også tror jeg at vi skal prøve oss på litt sex til kvelden.. hmmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...