Mer enn sommerfugler i magen.. Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Andre som våkner mye om natten og sliter med å finne behagelig liggestilling? Kan jo ikke ligge på magen, ryggen protesterer når jeg ligger på ryggen, og ligger jeg på siden har jeg lett for å havne på magen. Noen råd?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Finn en ekstra dyne eller noen puter som du har rundt deg. Da er det enklere å ligge på siden uten å rulle over på magen :-) Jeg legger gjerne en dyne slik at jeg har den mellom bena og så holder jeg rundt den. Slik hindrer jeg meg selv i å havne på magen samtidig som jeg ligger avslappet og godt.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Så lenge det ikke er ubehagelig å ligge på magen, så er det heller ikke farlig.. Og siden du har en tendens til å legge deg på magen om natta, betyr nok det at du ikke synes det er ubehagelig..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Legger meg som regel på siden, men ligger mye på magen når jeg våkner..det går jo helt fint=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå