#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er nå litt spendt her.Kimby på din baby og noen til og spådd jente her no på meg.Men da jeg var til legen bare spurte hun om jeg viste kjønnet,sa ja jeg men ikke noe mere.Du skal se at denne jenta blir bra enda hun kanskje kommer fortidlig,sa legen,jenta sa jeg,men det er jo gutt i følge ul.Ikke vær så sikker på det sa legen. Fikk et hakeslepp jeg. Hjelpe. termin 4 mai 08 født 28.04.82 ser du jenta enda eller gutt?
Mamalari Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Oi så spennende.. Veldig usikker jeg. Vet jeg fikk opp gutt første gang. Så fikk jeg opp jente og gutt andre gang? Mener jeg og huske. Men nå får jeg opp jente så vet ikke helt hva jeg skal tro. Kan jo være at det du skriver påvirker meg. Tørr liksom ikke å si noe helt sikkert.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 er ganske spendt selv nå.Har jo en gutt på ti mnd straks og er nå gravid i uke 32.Disse to svangerskapene er helt forskjellig.Tør nesten ikke og stole helt på ul.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 får du opp jente anonym...tenkte vi skulle ta 3d ultralyd.Men fant ut at vi eller skal gjøre det med siste ungen vi skal ha.Spennde da.Ser du noe ang fødselen.Tro nok selv jeg føder ca 14 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå