~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Dere er jo mobbere på høyt nivå jo. Hvordan i helvete skal vi få slutt på all mobbingen blant barn, når de egentlig ikke forstår at det de gjør er galt. De tror jo det er ok, siden deres mor også holder på sånn med andre mennesker. Har etter en stund her inne på dib, fått inntrykk av at de verste mobberne antakelig har en mor,som de har gått i god skole hos. Ikke rart folk synes det er vanskelig å snakke om mobbingen med mobbernes foreldre, for disse foreldrene skjønner vel ingenting av det i det hele tatt. Antakelig synes de det er en menneskerett å rakke ned på folk. At dere som holder på slik, ikke har en flau smak i munnen av deres egen oppførsel. Har dere store problemer med egen selvtillit, og føler dere bedre etter å ha trødd andre ned i driten, eller?
cherry coke Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke om du sikter til noe spesielt, men er forsåvidt enig med deg.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 hva i alledager ?? Har aldri opplevd "mobbing" her inne.. noen spess hendelse du refererer til ??
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er forsåvidt også veldig enig med deg:)
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror du må eksemplifisere for å få særlig gode svar. Alle her vil sikkert være enige i at noen andre her er slemme & teite .
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Har ikke opplevd så mye av det, men det er en nettside og som oftes får en de svarene en ber om. Skriver en provoserende, og det vet alle hvordan en gjør, så kan en få krasse svar (nesten alltid). Er faktisk mer overrasket fordi når noen trenger det så er det fleste her utrolig støttende og går lang i å hjelpe hverandre. De er mer sjokkerende.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. februar 2008 De som rakker ned på andre. Feks at de har skrivefeil og sånn. Trodde det var åpenbart jeg ;-) Ikke bare i dag jeg har sett dette, det skjer innimellom. Skummelt å tenke på at dette er mødre, som skal oppdra fremtidens barn. (Stakkars barna deres, dersom de skulle vise seg å være dyslektikere...tør nesten ikke tenke tanken) Når jeg går innpå disse mobbernes profiler, så ser jeg det er unge mødre, så vi får håpe de modnes etterhvert. Får også håpe de har vett nok, til å ikke videreføre dette til sine barn. En ting er sikkert og visst, og det er at barn som blir mobbet har det vondt, men det er også sikkert og visst at mobberne selv også er personer som sliter og har det vondt. Håper ingen av dere ønsker deres barn så vondt.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Når folk kommer med så dumme kommentarer som i innlegget du sikkert refererer til må de tåle å få samme steiken tilbake. At folk har dysleksi er en annen ting, det trenger man jo ikke kommentere.
Honningmelon Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Enig med Rebel. Er man med på leken må man tåle steken.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 *kremt* dette var vel litt for åpenlyst? eller er jeg bare fryktelig kynisk?
petite fleur Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Med tanke på alt det smarte du klarte å lire av deg i går, synes jeg ikke du skal påberope deg tittelen Årets forbilde.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. februar 2008 Men herregud da folkens, en bør da holde seg til saken. Og uansett så må en respektere at andre mener noe annet enn det en selv mener. Er du en person som er sikker og trygg på dine egne meninger og valg, så gir du blaffen i at andre mener det motsatte av deg. En behøver vel ikke synke ned på et lavnivå og rakke ned på at personen har skrivefeil og at hun da har lav iQ osv.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Hehe! Nja, det kan jo være noe der meg og lille vampyr.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Helt enig! Har desverre sett mange tilfeller in real life også!
~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2008 Hva mener du med det Trubbel?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hakker gjerne på skrivefeil jeg, så lenge innlegger skriver noenting så idiotisk og lite oppegående som det er blitt gjort her inne for ca 20 min siden... Ellers kan jeg både være krass og provoserende, helt med vilje. Ikke noe problem. Men som det er sagt så får man tåle steken om man er med på leken også. Riktignok synes jeg at saklighet er et minstekrav sammen med at man ikke bedriver personhets.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Eg synst ikkje saka du siktar til er mobbing. Vedkommande la no opp ein veldig provokativ stil. Det er nesten så ein lurer på om ho er ekte eller berre fakar for å provosere?
*bolla pinnsvin* Skrevet 27. februar 2008 #21 Skrevet 27. februar 2008 Så å kritisere andres skrivemåte er ikke greit, men å kalle det å ha barn i barnehagen for sjukt er greit..? Javel.
JonathanTheamamma Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 Enig i denne... Ofte så går det fra å være en diskusjon til å bli personangrep, alt fra at en person har lav iq til at barna til vedkommenede er mindre pene...
~~DoraDora~~ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #24 Skrevet 27. februar 2008 Greit nok at noen blir veldig provosert av enkelte innlegg, men en trenger ikke miste hodet forde. Tenk på de andre som er uskyldige, og som kanskje virkelig lider av dysleksi. Tenk hva det får de til å føle. Det er veldig få her inne på dib, som har skrivefeil. Tenk på at slike kommentarer kanskje får de som har dysleksi til å føle seg dumme, og at det holder dem borte fra å skrive innlegg, eller svare på innlegg her. Er ikke det litt kjipt da?
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2008 #25 Skrevet 27. februar 2008 Hvilke kommentarer sikter du til nå? Det er jo jevnt over ikke så veldig vanskelig å se forskjellen på noen med dysleksi og noen som bare har dårlig skriftspråk, evt later som de har det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå