Gå til innhold

Jeg greier ikke holde det hemmelig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne graviditeten er SÅ fantastisk at jeg ikke greier å holde det hemmelig. Har ventet så lenge på at det skulle komme to streker på den pinnen at jeg syntes jeg fortjener å dele gleden med mine beste venner.

Samtidig kjenner jeg en viss følelse av angst hvis noe skulle skje er jo bare 5+0 uker på vei,men samtidig har jeg jo bare fortalt det til 4 av mine aller nærmeste venner( ink. en søster)- og de kommer til å støtte meg hvis jeg mister også....

Jeg gleder meg sååååååå!

Hvor lenge ventet dere? -Og var det vanskelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har sakt d til mine nærmeste venner. Har ik turt og sakt d til slekta enda.bli nok lenge til de får vite noe.

Skrevet

9+0 i dag og ingen vet noe. Sier ikke noe på en god stund enda.

Skrevet

Hei hei.

Gratulerer så mye med bebis!!!!!!

Jeg er like stolt som deg og sliter veldig med å holde på hemligheten. Jeg har fortalt det til mamma og pappa og søstrene mine. Og sjefen min. Yter ikke like mye på jobben lenger så tenkte det var like greit. Jeg er 5+5 i dag og vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde tett.

Vil jo fortelle hele verden det!!!!!

Skrevet

Hei! Gratulerer så mye ;o)

Jeg er 5+2 idag, og har allerede fortalt det til flere av mine venner, et par kolleger samt mamma og pappa.

Førstegangsgravid og kjempeglad, ser ingen grunn til ikke å dele det med de jeg har lyst til (",) Skulle det gå galt får de uansett vite det også, trenger noen å snakke med både i glede og sorg, så jeg ser ingen grunn til å holde det superhemmelig.

Går det galt er det jo en grunn for det, og da prøver vi jo på nytt (",)

Så fortell i vei hvis du har lyst, og hold det for deg selv hvis det føles riktig (",)

Klem!

Skrevet

hei Gratulerer!!!

Ja er selv bare 4+ 4 så ska vente litt, har sagtr det til foreldrene mine og ene søsteren min, har to gutter som er veldig opptatt av å ønsker seg en baby, så det er ikke lett å holde tett.

Har opplevd en MA i uke 12 og da var det en del som var klar over av jeg var gravid å mistet, følte det lettet litt, de forsto mer ja lettere å kunne dele både gleder og sorger, sefølgelig innen begrensede rammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...