Gå til innhold

Er så bekymret:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM for en og en halv uke siden å da hadde ikke gutten i magen vokst på to uker. Hun sa det kunne væreat han hadde gått lenger ned i bekkenet, men samtidig så sa hun at han lå med hodet der har var to uker siden. Har og kjent mindre bevegelser, men ble sent på sånn greie på sykehuset som viste mye mer bevegelser enn jeg kjenner selv.

Det høres kanskje ikke ut som at det kan være noe galt, men det er en liten ting inni meg som sier at gutten min ikke har det så veldig bra der inne!! Blir liggende våken om natten å er kvalm fordi jeg er bekymret for han!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon her:( litt rådløs jeg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare fortsette å kjenne etter jevnlige bevegelser, og hvis du er bekymret ville jeg ringt føden. De kan heller sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Men det høres jo bra ut at det var nok bevegelser når de undersøkte deg!

Skrevet

huff. kan du ikke si noe til sykehuset eller jordmor? sånn at de sjekker så godt de kan slik at du kan bli beroliget. ikke noe verre enn å gå med sånne tanker, har selv noen sånne tanker selvom det ikke har vært noe spes. med denne babyen. men tanken ligger alltid i bakhodet

Skrevet

huff da..

Ikke godt å være bekymret slik.

Hvor langt er du på vei da?

Er jo vanlig at de små kan bli veldig rolige inni magen den siste tida..

Men jeg skjønner deg godt!

Hvis du ikke har vært til noen kontroll siden halvannen uke siden kan du jo ringe jm, lege eller føden, forklare bekymringene dine, så kan det være du får komme til føden en tur og sjekke at alt er ok..

ikke bra for deg eller babyen at du er så bekymret....

håper alt går bra med dere ;)

Skrevet

Huff, ingen god følelse det der.. Kan du ikke ringe fødeavdelingen å si at han er blitt mye, mye roligere i det iste? Da får du helt sikker komme til en undersøkelse..

Håper gullet ditt har det bra der inne:)

Klemmer

Skrevet

jeg er i uke 33 nå... syns også jeg kjente mindre liv, ringte føden å reiste ned dit.. da så jeg på ul at den bevegde seg mye, men som jeg ikke kjente..

Fordi vesla her ligger m hodet ned i bekkenet...

fikk beskjed om å kjenne etter små "dult", for på ul så alt bra ut.. hun drakk og pusta:)

Var godt å ha vært der å fått "bevist" at alt var bra selv om jeg ikke kjenner tydelig spark lenger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...