Gå til innhold

Når står dere opp om mårran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når er dere i seng om kvelden?

Eldste våkner som regel mellom 07-08, men kan godt ligge å dra seg i senga ganske lenge, så står sjelden opp før klokka 08.

Legger meg halv tolv-tolv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger meg rundt 11 halv 12...

Opp i 7 tia...

Skrevet

Jeg legger meg helst 11, og sover til 8-tiden. Høres mye ut, men som regel blir det senere på kvelden, ungene våkner 2-5 ganger hver natt, pluss at eldstemann kan våkne 7-halv 8, og ligger sammen med meg mens jeg halvsover ei stund til :) Så akkurat 9 timer kvalitetssøvn er det nok ikke snakk om. Men jeg trenger mye søvn.

Idag var jeg heldig, synes jeg. La meg i 12-tiden i går, og sov til litt før klokka 9, da våkna eldstemann. Mini sov til halv 10, da stod vi opp. Elsker sånne morgener jeg :))

Skrevet

Minsten har begynt å stå opp kl 0600. Han vil leke før bhg. ANGST.

Klarer aldri å komme meg i seng kl 24, men jeg studerer om kvelden og klokken blir fort 0100. Lite søvn:)

Skrevet

Legger meg mellom halv elleve og elleve om kvelden og står opp klokka seks.

Minstemann på 9 mnd våkner gjerne i halv seks tiden og vil ha pupp, og sovner ikke igjen etterpå. De to eldste står opp mellom seks og halv sju. Altså er alle mine tre barn ektremt A-mennesker, lurer på hvorfor... Spiller ingen rolle når de legger seg på kvelden, de står opp til samme tid, hverdag som helg.

Skrevet

I uka står jeg opp rundt 7. Må ordne frokost og nister til guttene som skal på skolen. I helgene sover jeg vel til alt mellom 9 og 11. Men nå er vesla begynt å våkna tidligere og tidligere, så må vel bli en morgenfugl jeg også :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...