tingeling87 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 jeg satt og hørte på en av favorittsangene mine som er veldig trist, og fikk et helt sjukt behov for å se babytøyet jeg fikk til mitt første svangerskap. samboer har prøvd så godt han kunne å gjemme det, men jeg klarte selvfølgelig å finne det. satt og gråt og gråt. det er så tungt. skulle vært halvveis i svangerskapet nå.. jeg vet at jeg ikke burde ha rippet opp i det, men jeg klarte ikke la være selvom jeg visste at jeg kom til å knekke sammen. men på en måte synes jeg det er godt å kunne grine litt for da føler jeg meg bedre etterpå. jeg tenker ikke så masse på det lenger, men får noen fryktelig tunge stunder innimellom.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Uff føler med deg!!!!!!!! Trøsteklem til deg!!!!!!!!! Håper du blir fort gravid og at lille spiren da sitter bom fast i 9 måneder!!!!!!!!!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Huff... føler med deg! Håper på bedre dager for deg, og at spira sitter snart! Mange trøsteklemmer fra meg...
tingeling87 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 tusen takk skal dere ha. etter en sånn knekk så føler jeg meg mye bedre, så det er av og til litt godt å kunne få grine litt. håper også at det klaffer for oss og alle andre neste gang. klemmer tilbake=)
TusseMor07&09&14 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er ofte det hjelper å få grått litt og løsnet litt på det som føles vondt. Vi får håpe det klaffer for alle som ønsker det neste gang ja! Masse lykke til til deg! Klem...
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det er alltid trist slike ting. Du må nok ta deg tid til å grine litt, det er litt av prosessen. Det er jo ikke sikkert du noen sinne blir ferdig med det. Jeg blir aldri ferdig med min sorg, og har behov for å være lei meg innimellom. Har et par sokker som hører til dressen min gutt ble gravlagt i, og de må jeg ta frem en gang iblant. Det er godt å minnes, selv om det er trist. Skulle gjerne vært gravid igjen, men har nå fått roen over meg, og tenker at det skjer når det skjer. Sorgen må få ta sin tid, og kroppen må bli klar... Selv om eg stadig planlegger månedene fremover ut ifra enn hvis jeg blir gravid.... Så ta deg tid til sorgen, det trenger du!
tingeling87 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 så leit å høre om deg.. det er fryktelig at noen må oppleve noe sånt. du har hatt det mye tøffere enn meg ser jeg. jeg mistet nokså tidlig. måtte avbryte i slutten av uke 15 pga av at hun ikke kunne leve utenfor magen. jeg tenker også at det som skjer det skjer. prøver ikke akkurat å bli gravid for øyeblikket, men når det er meningen at jeg skal bli gravid, så skjer det bare=) tusen takk for gode ord. du må ha masse lykke til videre! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå