Gå til innhold

Hvem inviterer man til 30-årslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære skal slå sammen våre 30-årsdager og feire i sommer, men hvem skal man invitere??? Vil jo ha med mine kollegaer, men kjenner jo ikke deres respektive? Må man be med følge?? Og har jo en del barselvenninner også hvor jeg heller ikke kjenner deres kjære... Er jo liksom vår fest da, vil jo ikke ha noen der vi ikke kjenner... Eller er det bare jeg som er litt sær?? Noen som kan gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man begynner å bli så "gammel" som 30 år synes jeg det er veldig sært å ikke be med følge. Det tror jeg faktisk jeg til dags dato ikke har opplevd.

Skrevet

Tror det er veldig vanlig å be med følge. Har aldri blitt invitert i runde dager til kollegaer og venner uten følge. Fin måte å knytte til seg flere bekjentskap.

Skrevet

Hadde bedt dem jeg kjente jeg, ferdig med det:-) Hadde vært anderledes om det hadde vært bryllup..

Kan ikke tenke meg at gubben til barselvenninnene dine hadde syns det var gøy å dra i 30 års lag til noen dem overhode ikke kjente, kanskje bare hørt om:-)

Be dem du føler for du..

Skrevet

Vi inviterte søsken, foreldre og venner. Alle med følge. Kollegaer inviterer vi ikke, men det er mest fordi vi begge jobber på steder med veldig mange ansatte, og har et klart skille mellom jobb/privat.

Skrevet

Kan jo be med følge, så er de jo bedt ;o) Og kommer om de har lyst.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke ville dratt i 30-årslag til en av gubbens kollegaer... men det er nå meg da... hehe... Har også tenkt på å bare be kollegaene en kveld alene, men samtidig er de jo mine venner og jeg vil ha dem på festen også ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...