Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 No har Ulvar og jeg vært på babysang i Ladegården, og de hadde 4 ledige plasser :-) Ulvar var minst (3 mnd), så var det 3 på 6 mnd, en på 8 mnd og en på ett år + at det manglet noen tror jeg. Det var kjempegøy, og barna koste seg masse, masse ting å se på og gøye leker. Etterpå ble vi servert lunsj, mens gamle frelsesarmeen-damer vugget vognen for meg, og lekte litt med noen av barna, de var kjempekoselige og hjelpsom. Anbefaler det :-)
frøken blå Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er frøken blå, men skjønner egentlig ikke hva du snakker om? =) Hehe, feil person kanskje? =)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hmm kanskje det... Er det noen andre som heter noe med blå her?
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 blåblå tosøtesmå enrødogenblå også husker jeg ikke mer ;-9
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Søkte på nicket mitt og fant dette innlegget... Det er frk. smil du skal ha tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå