mamma*me*nr2*imagen Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 virker ikke som han får inn luft slik han skal helder når han sover og han er aldri utkvilt selv om han har sovet mye;/ noen som har tips til hva som kan hjelpe?
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Snorkespray han tar før han legger seg
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 http://www.naturkost.no/snorking.asp
Trulte76 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 visst han er veldig plaget så går det vel an å operere for snorking?
Contura Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Få han til å bestille en time til lege der han ber om å bli søkt inn på sykehuset til søvnregistrering. (det er noen måneders ventetid på dette) Hvis han har noen kilo ekstra på kroppen, vil det hjelpe å slanke seg. Mye snorking og pusteproblemer om natten fører ikke bare til dårlig søvn og at han aldri er uthvilt, det er en belastning på hjertet og har han ikke hodepine på dagtid er det nok bare et spørsmål før den plagen dukker opp. Jeg er selv snorkeoperert pga. at ganen klappet sammen under søvn og forårsaket pustestopp og blokkering av luftveiene + at jeg har måttet blokke ut luftgangene (tappet bein og fjernet nesemuslingene som det heter...hihi) i nesen for bedre å puste gjennom den. Jeg har mye bedre søvn og er mer opplagt enn før - og ikke minst plager jeg sambo mye mindre ; Snorkespray og snorkeplaster hjelper bare på problemer med "småsnorking". Han bør også sjekkes for ev. allergier som kan snevre inn luftveiene. Lykke til - håper dere til slutt får lydløse netter!
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2008 å tusen takk for godt svar;) jeg skal prøve å få han til å bestille time fortes mulig! han har omtrent nettopp fått svar på at han har en hel haug med allergier med, som da ikke gjør d bedre i forhold til snorkingen som bare blir verre og verre. også blir d jo å kutte ut en del snop med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå