Gå til innhold

TIL ALLE DERE SOM ER IMOT BARNEHAGE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for deres egen del, har dere satt dere inn i den nye pensjonsreformen?

Man må være yrkesaktiv i 40 år for å få full pensjon..., noe som nødvendigvis betyr at man må ha ungene i barnehage for å få til...

Vil foøvrig tillegge at jeg ikke ser på barnehage som et nødvendig onde, og at jeg selv hadde Store-snuppa der full tid da jeg gikk hjemme med Lille-snuppa og bare var deltidsstudent.

Hilsen En som skal nyte alderdommen også:-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, bra det er alle oss andre som finansierer din minstepensjon da....

En ting skal du forøvrig ha rett i, det er smart å få andre til å betale for seg.

Have fun!

Skrevet

Ikke for å være frekk, men det var ikke mulig å bruke litt tegnsetting i svaret ditt, sånn at det er mulig å få med seg hva du egentlig mener?

Skrevet

eh....dette forstod jeg svært lite av. Noen som kan forklare?

Jeg var en hopende glad 3 åring da jeg fikk barnehage plass. Tilbrakte noen av mine beste år der:)

Tror det er mange som får sjokk når de regner ut pensjonen sin, og ikke minst mange som kommer til å sutre over hvor mye skatt de har betalt bla, bla, bla...

Skrevet

Hva er du mest motstander av, barnehager eller tegnsetting?

Skrevet

Poenget er at pensjone vi har nå er for dyr! Nå beregnes pensjonen din utifra dine 20 beste år, i den nye reformen må man ha vært i lønnet arbeid i 40 år...De som ikke har tjent seg opp til pensjon, får jo minstepensjon.

Det var en grunn til at den pensjonsreformen ikke var et tema under valgkampen 2005.

Skrevet

men du ?

omd u har dysleksi,hvorfor skrev du det første innlegget uten feil da ?

Skrevet

At du påstår å ha dysleksi forsvarer ikke en IQ på linje med et kneippbrød.

Skrevet

uff, den kom feil inn... Den var ment som en kommentar til de første svaret du fikk.

Enig med innlegget ditt på alle måter. En må sørge for sin egen pensjon, og alt for mange ignorerer det.

Skrevet

Det burde alle mene?? Så du mener at alle burde være enige med deg? Synes synd på deg jeg lille venn........ Det er DU som er sjuk som mener at det er sjukt å putte ungene i barnehage!

Skrevet

Trodde ikke noen var imot barnehage? Greit at folk velger å ha barna hjemme, men å være i mot barnehage...

Skrevet

men er det sånn at dere som IKKE vil ha barna i barnehage heller har de hjemem til de skal begynne på skolen, eller bruker dere dagmamma?

syns liksom det er d samma hvor barnet er så lenge det liker seg og har det trygt og ikkeMINST blir sosialiser,det er tross alt det viktigste!

men barn som går hjemme alene med mor i flere år tror jeg ikke er så bra for barnet.. de fleste små barn digger å kome seg ut i bhg å leke med andre barn/dagmamma...! merker på dattera mi (1år) at hun TRENGER en bhg plass..er jo fryktelig kjedelig hjemme med mamma selvom jeg prøver å finne på gøyale ting kan jeg ikek erstatte alt de gjør i bhg'en og alle barna hun burde få lekt med!

Skrevet

Jeg jobber i skolen og en kan veldig ofte se fort om unger har gått i barnehage eller ikke --> sosial trening og sosial kompetanse.....

Skrevet

At du velger å ha barnet ditt hjemme er jo helt greit, men å påstå at barnehagen er et negativt og skittent oppholdssted har du jo ikke noe hold for i det hele tatt!

Det er forøvrig ikke alle som bor på bondegård og kan leve av å melke kuene og dyrke korn vet du...

Skrevet

Det er ingenting ved måten du skriver på som tilsier dysleksi. Idioti, derimot ...

Uavhengig av om du faktisk mener våset (noe jeg finner usannsynlig) eller om du skriver det fordi du synes det er så rasende festlig å provosere folk her, antyder det jo litt begrenset omløp.

Skrevet

he he he he - da jeg så nicket hennes tenkte jeg mest på, ut i fra måten å skrive på og ordlegge seg, at det var hun selv som var født i august 2007.

Og en annen ting, uten å snakke nedlatende om bønder, hun skal kanskje takke og være glad for at Norge gir så mye subsidier til bøndene at hun kan velge å være hjemme? Den dagen de forsvinner tenker jeg pipa får en annen låt når hun må ut i arb.markedet og kanskje ungen(e) i barnehage.... for å sette det litt på spissen her....

Ellers enig i beskrivelsen dum som et kneippbrød.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...