EnMamma Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Vil tipse om en flott side: www.familienett.com
EnMamma Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. februar 2008 Dytter litt på denne, regner med det er flere her inne nå på kvelden
en-to, lappe sko..... Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor er den bedre enn Din Baby?
EnMamma Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg liker det faktum at man kan ha profilbilder og signaturer som andre kan se. Man har mulighet til å deler bilder etc. Litt mer direkte kommunikasjon enn her inn Brukerne blir litt mer fysiske på en måte. Om du skjønner hva jeg mener?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Syns det blir slitsomt og irriterende med alt det dildallet hengende under jeg. Likedan på forumet på babyverden. Men hver sin smak
EnMamma Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2008 På BV så er det jo ingen begrensninger på signaturer da. Der kan man jo ha så store man bare vil, det syntes jeg er slitsomt også. Er ingen sånne på FN
EnMamma Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2008 Syntes f.eks. at det er flott at man under scrappeforumet har mulighet til å legge ut bilder av det man lager og at man kan se bilder av det andre lager. Slike ting kan man jo ikke gjøre her inne.
EnMamma Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Kan man forresten legge inn bilder her inne i det hele tatt? Nå har jeg snart vært medlem her i tre år, men ikke satt meg så inn i akkurat det men jeg regner med at jeg kanskje hadde sett noen bilder her om det gikk an.
selfangerkjerringa Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 hvis du ser på menyen til venstre i skjermbildet så står det "våre album" nr. seks nedenfra. Under Nytt og Nyttig.
EnMamma Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2008 Nå følte jeg meg passe smart. Det har jeg faktisk aldri lagt merke til. Da får jeg ta meg en tur å se hvordan det fungerer da. Tusen takk for hjelpen, selfangerkjerringa
EnMamma Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. februar 2008 Hvis man vil vise noen bilder så må man skrive et innlegg og linke til sin egen albumside da eller? Eller er det ingen som gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå