Gå til innhold

Sover de bedre når de får grøt? Hva er din erfaring?


betty74

Anbefalte innlegg

Mini har de siste 3 ukene begynt å be om voldsomt mye mat om natten. Tidligere har hun spist 2 ganger om natten og sovet tilsammen 12-13 timer i løpet av natten. Nå vil hun ha mat hver 2. til 3. time og kan godt overraske meg med å starte dagen kl 5. Vi har begynt med litt smaksprøver av grøt, men foreløpig er det ikke så mye at det utgjør noen forskjell skulle jeg tro. Det hadde vært ineressant å høre hvilke erfaringer dere har med grøt og søvn...

 

Trenger å sove... zzzzz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... trodde jeg skulle merke en foskjell med en gang vi begynte med grøt, men tok noen uker.. Etter ca tre uker merket jeg stor forskjell! Da sov han hele natten... Nå som han er snart 5 mnd og har fått grøt i seks uker sover han gjerne 11 - 12 timer om natten HERLIG !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også at lillegutt ble mer urolig om natta etter at vi begynte med grøt.

Men det var fordi han ble forstoppet, fant jeg ut etter noen dager :-(

 

Prøver med malt i melka hans, tror det hjelper litt, også elsker han sviskesaft så han får det også.

 

Når magen kommer skikkelig igang igjen sover han sikkert bedre om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe til det enda men håper det kommer etter hvert.Har ikke fått forstoppelse heller, men har en teskje malt i grøtblandinga. Tror det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...