Gå til innhold

Vært på jordmorsamtale i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært på jordmorsamtale på sykehuset pga en vond førstefødsel. Dette gikk veldig fint og jeg følte jeg virkelig ble tatt på alvor. Jordmoren gikk igjennom forrige fødsel og fortalte litt om hva som er lurt for neste fødsel. Føler meg mye tryggere nå som jordmødrene på sykehuset er klar over situasjonen og gjør det de kan for at jeg skal være trygg :) Nå kan snuppa mi bare komme!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint da!! Supert at du ble tatt på alvor! :-)

Skrevet

Hvem kontaktet du for å få en sånn samtale? Jeg fikk total ruptur da jeg fikk første mann men føler at hverken jordmor eller lege vil høre på meg

Skrevet

jeg pratet med jordmoren min som jeg går til her i hjembygda, og hun sendte henvisning. Fikk time i posten to dager etter! :) Du kan også ringe føde/barsel selv og spørre om å få en time til jordmorsamtale tror jeg :) Håper de tar deg litt mer alvorlig på sykehuset da.. Hun var ihvertfall veldig snill og sympatisk hun jeg pratet med i dag. :) Lykke til!

Skrevet

Skal til samtale samtidig med kontroll på sykehuset til mandag. Er spent på om hun har vokst riktig (1 mnd siden forrige kontroll), jordmor sier at det har vært littegran lav vekst. Er kjempespent på samtalen forøvrig.

Jeg bare ringte og spurte om det var rom for det i forbindelse med kontrollen og det var det. Så gjenstår det å se om det er korrekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...