Gå til innhold

Handler dere på Lidl, da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ender alltid opp med godteri og noe ræl fra non food avdelinge.

Veldig sjeldent vi handler kjøtt,pålegg og sliik varer der.

Men er vel bare der 2 ganger i året sikkert også.

Skrevet

Fettredusert, fersk mozarella. Tidvis andre ting, men den er grunnen til at vi går innom butikken i utgangspunktet. Den lokale sjappa er shabby og lite tiltalende.

Skrevet

hender det ja..varierer hva vi kjøper..

Skrevet

Ostepoppen de har der er helt fantastisk god! :-) Og så kjøper vi våtservietter for å vaske på badet med. Er vel igrunn det vi kjøper der... :-)

Skrevet

Nei, Den vi har her er bare lite fresh og ingenting ser fristende og delikat ut.

Skrevet

Vi handlet bleier der da de kostet 36,90 for 54 stk MIDI!

Og så handler vi dopapir der!

Skrevet

jo vi kjøper vaskepulver der =)

er sinnsykt billig,og drøy i bruk,vi har kun brukt 2 pakker på 1.5 år =)

Skrevet

Aldri vært innom jeg.

Vurderer å gjøre det, selv om broren min sier han aldri vil snakke med meg mer om jeg handler der. :P

Skrevet

Hadde vi hatt det her, så hadde jeg handla der ja. Kjenner en kokk som reiser der en gang i uka og handler stort. Han er veldig fornøyd med grønnsakene der, og mel, sukker osv. Han kjøper også kjøtt, sier det er like godt, om ikke bedre, til halve prisen på mye. Kommer sikkert an på butikken, som med mange andre kjeder.

Skrevet

Vi handler hovesaklig bleier og dopapir der, men det havner da litt annet smått og godt også opp i vogna når vi først er der!!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

elsker den hvite sjokoladen de har der. Namm, tror jeg må kjøpe meg en sånn i dag.

ellers handler vi lite der. greit å gå innom der hvis man skal ha noe etnisk noe, har godt utvalg av sånt. Potetmosen er også utrolig bra hvis man skal ha posepotetmos, blir mye bedre og "glattere" enn toro og knorr. Vaskemidler og diverse stæsj handler vi også der hvis vi er innom. Men det er sjelden egentlig. handler mest på coop og rema.

Skrevet

Har endel faste ting vi handler der, men sjelden jeg tar hele handelen der...

Bleier

Dopapir og tørkepapir

Håndsåpe

Kattemat

Oppvaskmaskinpulver

Kjøttvarer som karbondedeig og andre ting de evt har på tilbud

Har ikke prøvd vaskepulveret, men bør kanskje gjøre det??...

Skrevet

jeg handler potetmos, vaskemidler, kylling.. 150kr for 2kg. kjempegod kylling. godis, dusjsåper, frukt og grønnsaker.

Skrevet

Ost og sjokolade, av og til kjøttpålegg og en sjelden gang en pizza. Sambo kjøper alltid et eller annet ræl av verktøy eller sånne ting, så det blir altlid dyrt når vi er der, selv om det er billig, hehe.

De har fantastisk sjokolade der!! *sukk* Og jeg som er på slanking..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...