Realisten Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er 25 uker på vei med mitt andre barn. Denne uken har jeg gått rundt og vært konstant sulten. Jeg blir svimmel og ukonsentret (lavt blodsukker) og må bare spise. Liker ikke helt dette da jeg jobber hardt med å ikke legge på meg unødvendig. Gikk enormt opp med nummer 1 (38 kg)og ønsker ikke dette en gang til! Er det flere andre som har det slik?
solstråle-juli Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Eg er i uke 20 og er KONSTANT sulten. Det har jeg været i flere uker. Jeg er veldig bevist på hvad jeg har tilgjennelig(frukt, gullerod...) Men det er vanskeligt. Jeg oplevede det samme sidst jeg var gravid. Men lagde "kun" på mig 16 kg. Men da jeg var gravid sidstmåtte jeg begynde på medisin for stofskiftet. Så det får jeg kontrolert med jevne mellemrom nu. Så hør evt. med legen din om det kan værer det. Held og lykke
SuperMoM <3 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Altså.. Er ikke så sulten på dagen,men når kvelden kommer så er jeg mer sulten.. Da spiser jeg et par skiver og drikker mye vann.Og om jeg blir sulten rett etter jeg har spist så drikker jeg vann:) Ellers så spiser jeg en del frukt om dagene,og det er jo bare bra:) Jeg frykter veldig for vekta mi denne gangen fordi jeg gikk opp 27 kilo med sønnen min,og ønsker absolutt ikke å gå opp like mye denne gangen her. Så bortsett fra å prøve å ikke spise for mye (eller for lite for den del) så trener jeg også
Lille Luna Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er i uke 21 nå, og den siste uken har jeg tenkt på mat nesten konstant. Jeg er så sulten! Men jeg har funnet ut at hvis jeg lager smoothie av bær, yoghurt og banan, så blir jeg mett uten å spise for mye utenom de vanlige måltidene. Også er det supergodt og sunt i tillegg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Signerer Lille Luna her. Smoothies er tingen, og så får jeg i meg frukt/bær samtidig. Er vanligvis ikke den store fruktspiseren. Ellers kan det nevnes at jeg er konstant sulten jeg også. Er i uke 21 nå. Har gått opp totalt 6 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå