Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 med Bruce Springsteen er så utrolig vakker, var og trist......av en eller annen grunn får den meg litt sørgmodig..... Den spilles på radioen nå og jeg håper de trår til med Beggin etterpå, så jeg får ristet av meg den stemningen.......liker ikke den så godt jeg....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Siden den ble brukt i filmen med samme navn, og vi husker jo hvordan den sluttet......Så kan det kanskje ha en sammenheng?
dritgrei hei hei! Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hørte sangen lenge før jeg så filmen, og den er sørgmodig... Men den ble ikke no' lystigere av filmen .... Beggin', Beggin' oooooooooooooooooooooooooooo
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Tja.........men det er nok heller typen musikk.....akkurat som jeg alltid har blitt i litt down stemning av Dire Straits......ikke akkurat my kind of party music, so to say:-)
Graciegirl Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Bruce Springsteen er jo bare konge, spør du meg. (Det gjør du jo ikke, men jeg sier det alikevel). Håper han kommer til Norge igjen, snart. Sist han var her sto mannen i mitt liv i kø på postkontoret for oss. I mine øyne en utrolig romantisk gest. Veldig fin sang, en av mange. Disse Beggingutta er liksom over alt. Begynner å bli litt too much. Veldig energiske og søte, da. Det skal de ha.
Natteravnen* Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Kan begynne nedtellinga no, veit du, han står på scena på Valle Hovin om vel 3 mnd...
Natteravnen* Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 ja, den er vel det. Er av dei heldige som fikk billettar denne gongen. Om vi får til overs skal eg gi beskjed her inne først!
Graciegirl Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Hva?! Jeg som kaller meg selv en diger Springsteen fan. Her har jeg sovet i timen. Ante ikke at han kom til Norge nå snart. Ja, ja. Får satse på billetter til neste konsert i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå