bekkebekk Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Nå begynner det å nærme seg termin for meg. "Bare" 4 uker igjen! Hva skal dere ha i barnevognen deres? Jeg har softbag og har kjøpt saueskinn. Men lurer på om man trenger tisselaken, laken, dyne og pute osv også? Hvordan er det dere gjør det?
månesol Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 termin om 5 uker jeg. Skal ha saueskinn i bunn av bagen og en liten dyne oppå babyen. Om det blir litt kaldere, tar jeg et lite ullteppe over dynen igjen. Har ikke tenkt å ha tisselaken, laken eller pute.
Phantom´ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Her blir det først en periode med dunpose, deretter dyne og evt skinn. Har bare kjøpt ett skinn, og kommer til å bruke samme skinn i seng og vogn. Har også tenkt å bruke den minste dyna både i seng og vogn i starten.
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 jeg skal ha laken i vogna, men ikke noe tisse laken, innbiler meg at det blir klamt?! og dyne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå