Alhansi Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hormonell selvfølgelig, men ikke med de store utblåsningene, det arter seg mer som at jeg tar lett til tårene når jeg blir rørt av noe(tv, sang, barnas tegninger osv) Det jeg mener at jeg er et helt annet menneske er at jeg er roligere. Inni meg. Som regel er jeg verdens mest stressede person, jeg liker stress, jeg får liksom ikke utført noe om jeg ikke kjenner stresset. Folk ser nå at jeg er roligere. 17 uker nå, og jeg er har vært konstant kvalm, og plages stort med å få i meg vått og tørt, dette er også helt ulikt meg selv. Men men, man legger iallefall ikke på seg, jeg har jo i grunn nok å ta av så Som regel er alt tipp topp i rundt meg, jeg klarer ikke sitte i ro om ikke alt er rent, pent og i orden. Nå har jeg ikke tatt i en vaskefille på lange tider, og det stresser meg ikke! Jeg går her og tenker gode tanker, og passer godt på spiren min. Denne gangen skal det gå bra!(5 ganger har det gått feil før) Men jeg tar meg i det at jeg er faktisk et helt annet menneske nå som jeg er gravid, kan hende faktisk et bedre menneske også om man ser borti fra det med kvalmen. Måtte bare dele disse tankene med dere:) Kos dere med mavene!
anette&tutta mari :) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 takk for at du delte tankene dine:) jeg er også et helt annet menneske, er faktisk også sånn stressa-må-ha-det-rent-og-ryddig-dame.. nå rydder jeg og vansker litt på lørdager og lar det flyte ellers.. koser meg kjempemasse med spiren min - som er ei lita tulle.. og stortrives:) er også plaget av kvalme,men med en gang jeg får i meg frokost så går det over.. kos deg du også!
Alhansi Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Så artig, ei lita tulle:) Vi vet ikke hva vi får enda, skal på ultralyd igjen den 10 mars, og da vil jeg vite det:) Vi har også to marsvin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå