Sally&Tiny Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei dere, skal sende noen bilder på mail, men de blir da så store! Hvordan kan jeg få dem mindre slik at jeg får sendt 4-5 styk og at de ikke tar opp hele mailboksen til folk?
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Åpne dem i et bildebehandlingsprogram, forminske, lagre og sende. Akkurat hvordan kommer an på hvilket bildebehandlingsprogram du har.
mamman til flere Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Veldig enkelt, faktisk. Gjør så her: Gå til bildemappa di og marker de bildene du ønsker å sende. Høyreklikk og velg alternativet: Send til Velg så: e-postmottaker Du får opp et vindu og der velger du: Gjør alle bildene mindre. Trykk OK og du vil få opp epostklienten din og mailen. Eneste du trnger å gjøre er å fylle inn e-postmottaker og det du selv ønsker å skrive selvsagt
Gjest -<<- Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 (om dette funker kommer jo an på hvilket operativsystem man bruker)
mamman til flere Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 det er klart, men de fleste har vel Windows tror jeg. Ellers så må man innom et bildebehandlingsprogram og gjøre det manuelt. Her kan man selvsagt også lage et "program" for å gjøre det enkelt, finnes i allefall i Adobe Photoshop.. men, det er en annen historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå