Gå til innhold

Kommer inn her hver morgen med et lite håp


Shinyogsmåen

Anbefalte innlegg

om at noen andre her inne har født =)

Tenker at hvis det er fler her som starter å føde her snart, så er det større håp om at det skjer noe hos meg også.

 

Har fortsatt 10 dager til termin jeg, så må nok smøre meg med tålmodighet.

 

Men lurer på en ting. Merker man noe til at noe er på gang en stund før man føder? Leser om fler som har masrier, nedpress og kynnere i dager i forveien. Har ikke hatt noe vondt jeg, ikke i det hele tatt. Kan fødselen allikevel plutselig starte??

Synes det er litt skummelt det her, å ikke vite hva som skal skje...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Shiny83:)

 

Jeg har også 10 dager igjen idag:) (til termin da:) Må si at jeg lurer på det samme som deg.Merker man at noe er på gang en stund før????? For jeg kjenner heller ingenting som tyder på at noe er i ferd med å skje......desverre! Jaja, vi må nok bare smøre oss med tålmodighet:) Hvordan er formen din om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to

 

Jeg også har termin om ti dager. Går hele tiden og kjenner etter tegn.....

Men det eneste jeg merker er at jeg har litt mer kynnere en tidligere, og svak svak murring.Men ikke noe vondt! Prøvde å stimulere brystvortene i går kveld etter jeg hadde lagt meg, og vet var faktisk ganske utrolig , magen ble stein hard....

Sover veldig mye for tiden da, gjør dere det? Bedre enn på lenge.

Men kan være pga 2 akupunktur timer jeg har hatt.

 

Bli morsomt å se hvem av oss som føder først nå da..siden vi har termin på samme dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir spennende.

 

Er veldig trøtt og slapp om dagene, men er veldig våken når jeg skal legge meg på kvelden, så sliter med å sovne. Har derfor sluttet å sove på dagen.

Formen min er egentlig helt topp. Har bekkenløsning, men har hatt det så lenge at jeg begynner å bli vant til å være litt handikappet når det gjelder aktivitet og gåing =)

 

Så jeg har egentlig ingenting og klage på jeg. Men begynner å bli utålmodig da jeg allerede begynner å få spørsmål hver dag om jeg kjenner noe - og med kommentaren etterpå "ja, nå kan det jo skje når som helst".

 

Formen deres da? Har dere mye halsbrann (det ble mye bedre hos meg etter at han festet hodet sitt).

 

Har dere barn fra før eller venter dere også deres første?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har vært bare topp i det siste!! Etter hodet har festet seg har jeg fått mer energi og føler meg fit for fight!!:)

Mindre halsbrann ja, nesten ingenting! Ikke vondt i bekkenet lenger..Var litt øm og stiv der tidligere, men sikkert ingenting i forhold til de som har bekkenløsning.

Gleder meg bare til å føde og få se gullet mitt!! Imens pakker jeg til vi tar over nybygd hus neste uke..Det blir deilig å komme seg inn det og få baby! Spørsmålet er bare hva som blir først!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er min første:) Så det er jo ekstra spennende da man ikke aaaaner hva man går til....med tanke på fødsel. Må si jeg gruer meg til det...

 

Har ikke noe særlig halsbrann jeg heller. Men hadde kun en liten periode med masse om natten, og så ga det seg!

 

Hvor skal dere føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har også ti dager til termin. jeg kjenner en del nedpress og noe murringer. har også blitt veldig trøtt de siste dagene. men får ikke sove så godt pga bekkenløsninga. men når det gjelder fødselen,så tror jeg ikke at babyen kommer med det første, men blir nok satt igang evt ganske snart etter termin( første uka regner jeg med)

sønnen min kom 11 dager før temin, uten noen anelse eller tegn på at fødselen var rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også min første:) Jeg er ikke noe særlig plaget av halsbrann jeg heller! Men er mye kvalm:( Og har endel mensmurringer. Sist jeg var på kontroll, så hadde ikke hodet festet seg. Skal på kontroll på fredag igjen, så vi får se da! Jeg skal føde i drammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her fortsatt jeg også..

 

Prøvde meg på spå sidene her for å høre om de kunne se når jeg føder. Fikk til svar søndag 2. mars. Vet ikke helt om jeg tror på det, men hadde vært veldig gøy om det stemte =)

 

Har dere prøvd bringebærkapsler eller lignende dere?

Har ikke gjort noe sånt jeg, men har mye mer lyst på sex om dagene enn det jeg har vært før, så kanskje det hjelper på litt.. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt bringebærblad kapsler en stund ja, blir jo spennende å se om det funker..men hva vet jeg som aldri har født før. Ingenting og sammenligne med:)

Var på akupunktur for 3 gang i dag, og har faktisk hatt en del kynnere nå i kveld.

 

Sex.....hva er det???:) Stakkar sambo, det er dessverre lite lyst her hos meg.Har lovet å komme STERKT tilbake så fort jeg er klar etter fødsel:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...