Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Ok. jeg flytta inn og ut igjen, bodde i Ulvik i et par år=) nesten så jeg savner det altså...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Det er veldig fint her, spesielt i den tiden vi går i møte nå da, men fruktblomstringen. Litt kjedelig om vinteren, med snøras og stengte veier. Du bor i Bergen ikke sant? Jeg bodde der i 6 år, og liker den byen så godt. Men kommer fra et lite sted, så hardanger passer meg fint. Og så legger vi turen til Bergen av og til, og koser oss med alle fasilitetene, hehe.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Bor i Bergen, ja.Var et sjokk å komme fra "butikken stenger klokken 3 på lørdager, ingen mulighet for buss til Voss på lørdag etter klokka 2(eller var det 3?)- innesnødd og ihjelfrosset" til stoooore bergen...=P hehe. er jo bergenser da, så måtte jo tilbake! men hardanger er nydelig i sesongen ja. jeg gikk gartnerskole da, så ble litt metta på frukttrær, men allikevel nydelig! Men bygdetrollet i hardanger er forferdelig!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Bygdetrollet??? Har ikke jeg møtt, hehe. Tenker du på rykter og gjennomsiktig miljø? Ja, det er nå sånn på små steder. Er faktisk mye verre der jeg kommer ifra. Men du slipper ikke en fjert uten at naboen vet det, nei.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hehe ja ryktene... Iflg bygdetrollet hadde jeg gjort innbrudd på butikken når jeg lå hjemme og sov. Jeg gikk rett til politiet og sa de f*** meg fikk ta DNA-prøver av meg, for dette skulle IKKE jeg ha på meg... Ble litt hata av gamlingene i bygda da, ble syndebukk siden jeg ble sammen med en fyr med hanekam og skinnjakke...=P
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Huff da, det var jo ikke noe særlig. Du må jo ikke tro du bare kan komme inn i bygda og ta deg til rette, vet du. Spesielt ikke når du kommer fra storbyen. Men TENK så mye de gamlingene fikk å snakke om da, gitt. Du redda nok hele året deres du *fnis* Hehe, jeg har hørt rykter om at jeg har vært gravid to ganger når jeg ikke var det, men det var i hjembygda mi. Så bygdetrollet finnes på alle småsteder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå