happymom4 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hei du jeg ville gått for ca 5 kaker.. og litt konfekt ..og frukt..det er veldig sjeldent noen orker å spise kaker så sent..da er de mette etter maten.Sist jeg serverte i bryllup var det nesten ingen som spiste kaker..noen av kakene var det bare tatt en bit av..så kaker trenger du ikke mye av... Et annet bryllup tror jeg de hadde 17 kaker..huff dere skulle sett hvor mye det ble igjen..vi som serverte fikk med oss kake hjem hvis vi ønsket det..
makatty Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg var i et bryllup med 45 gjester de hadde kun bryllupskaka på 3 etasjer + frukt. Det var akkuratt passe i mengde men jeg savnet et par andre smaker. Et annet bryllup med ca 60 gjester hadde de ca 10 kaker det var for mye. Jeg skal gifte meg til sommeren med ca 55 gjester tror vi ender på ca 3-5 kaker + frukt. bryllupskake, sjokoladekake, verdens beste og kanskje en kransekake: tror det blir bra jeg!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Nå er jeg fra midt norge og her er det vanlig med 20-30 kaker på 50-100 gjester.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 herlig fred............den var vel litt på kanten vel?:)Dere har vel til både første og andre bryllupsdag å da vel
Mamman til Mari Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Vi tenker å ha ca 20 kaker til ca 100 gjester. Skal ha restelag dagen etter. (Se forøvrig tråd lenger ned på siden... Startet i går eller dagen før der).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå