Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 hei! lurte på om noen hadde vært på familiegjenforeningsintervju hos politiet? og vet noen hvilken spørsmål som kunne stilles? så jeg kan forberede meg litt, og er det vanskelig?
#Ariadne# Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 de spurte masse spm om familien hans. om foreldre, søsken og annen nær familie. videre spurte de masse spm rundt vårt forhold. hvordan vi traff hverandre, hvor lenge vi hadde vært sammen, hvordan bryllupet vårt hadde vært, en del personlige spm om min mann. altså spm for å utelukke proforma ekteskap. de ville ha bevis på at vi var gift pga kjærlighet, og at vi kjente hverandre. var bare meg som var til intervju, ikke mannen min . gikk veldig fint, politimannen var veldig hyggelig .
anonymitet Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 takk for tilbakemeldingen, er kjempe nervøs, har aldri vært med på noe sånt, men måtten du sier det på hørtes kanskje litt bedre nå, enn jeg trodde! takk for hjelpen!
#Ariadne# Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 husker jeg var kjempe nervøs selv.. men gikk over all forventing=) masse lykke til, det kommer til å gå bra. lover=)
kajak&Daniel Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg var i fjor. Det er ikke noe å grue seg til. De stiller stortsett spørsmål som du vet svaret på. Som hva han heter, når han er født, hva søsken og foreldre heter, hvor de bor, om jeg har truffet de. Hvordan vi traff hverandre og om jeg hadde besøkt han spurte de også om. Jeg hadde med en del bilder blant annet fra da jeg var og besøkte han i Nigeria, som var av både meg og han og familien hans. I tillegg hadde jeg med bilde av sønnen vår, som jo er kjempelik faren.. :-) Jeg svarte feil på navnet til søstra hans, (visste det egentlig, men klarte ikke huske akkurat da om det var Victoria eller Veronica), og så visste jeg ikke adressen hans, pga jeg alltid sendte brev til kontoret til broren. Men det gikk nå tydeligvis bra, for 3 uker senere hadde han fått positivt svar på søknaden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå