Gå til innhold

Ventetid etter påvist åpning.....Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37+4... Fikk vite i går at jeg har 1-2 cm åpning.... Dette er mitt andre barn og jeg har kynnere i hytt og pine. Noen som har erfaring med hvor lenge man kan gå med åpning uten at det setter i gang for fullt?? Eller er det noen som kan oppmutre med at DA går det kjapt fra nå av?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan faktisk ha åpning mer eller mindre hele svangerskapet uten at det resulterer i fødsel... Fikk påvist 1 cm åpning i uke 32 sist, og fødte dagen før termin med ks...

Skrevet

Med min første fikk jeg påvist to cm åpning seks uker før fødselen. Jeg hadde masse kynnerer og to ganger gikk jeg oppe hele natta med vonde kynnerere/rier som ga seg utpå morrakvisten. Jeg fødte ikke før to dager etter terminen.

Med nr to fikk jeg også påvist åpning lenge før terminen (husker ikke nøyaktig antall, men flere uker) og han ble født 19 dager etter terminen.

Skrevet

.......ja... jeg regnet med det... legen min så så optimistisk på mmeg da han sa at eg hadde 2 cm og sa "..jeg tipper du kommer før tiden!".hadde ikke gjort noe med alle disse bekkenplagene... men men.... det skjer vel når det skjer:) Godt å vite at hodet er festet og alt er klart i allefall...

Skrevet

Jeg var inn til jordmor og tok modningsakupunktur... etter noen timer fikk jeg rier, dro tilbake til jordmor, og joda 2 cm åpning, jeg fødde dagen etter på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...