Mockanin Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har sendt denne bedriften cv'n min på mail tidligere. Men så fant jeg ut nå at jeg skulle printe den ut og ha den med også. Har alltid det når jeg er på intervjuer. MEN så har printeren min plutselig blitt tom for blekk. Eller den sier faktisk at det er sort igjen og tomt for flere av de andre farvene, men den vil nå uansett ikke printe. Er det uproft og komme på intervju uten å ha med cv'n selv om jeg har sendt den til dem tidligere?
Yvonnemor Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Ring en bedrift (Posten eller lignende), send det på mail til de og spør om de kan printe det ut... Ellers har du sikkert en nabo eller lignende som kan printe den ut for deg. Lykke til!
Sivalur Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hvis det er sort farge igjen, så kan du vel skrive den ut i bare sort? Når du har trykket på print fra menyen så får du opp en boks. Velg egenskaper for printeren, et eller annet om farger, og se om du kan velge å skrive ut i svart-hvitt. Da burde det gå greit å skrive ut likevel. Beste er nok å ha den med, hvis du klarer å få skrevet den ut evt hos en nabo eller noe. Lykke til på intervjuet!
MiniBassen Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ALDRI hatt med meg CV`en på intervjuet, dersom den allerede er mailet inn... Lykke til! : )
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Har aldri hatt med (bare vært på 3 intervju da),men hadde sendt den med søknaden tidligere..
meg & to små vampyrer Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er såpass kontrollfrik at jeg pleier å ta med ekstra kopier av alt på intervju. Men tror ikke man trenger det. Hva slags jobb? Hvordan kom du deg til intervju? Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå