Gå til innhold

Bare lurer på en liten ting..... Ang mennene deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvorfor er dere så opptatt av "uønsket oppførsel" hos han?

* Hva gjør/ikke gjør mennene deres hjemme?

* Uvaner dere hater hos deres menn?

* Vekt på mannen deres?

* Overtid?

Hadde mannen din vært en hund ville du antageligvis lagt ned penger, tid og kjærlighet for å endre det mønsteret. Hvorfor ikke gjøre det samme med mennene deres?

Dette forundrer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!

Synst det er merkelig hvor mange kvinner som har menn som ikke gjør "noenting"....ikke bytter dem bleier på barna, ikke er dem hjemme med syke barn, drikker for mye osv. Forteller egentlig mer hvem kvinnene er spør du meg. Tiden er for kort til å være sammen med en drittsekk - og enda kortere til å klage over det. Man lager sin egen vei i livet. Enten finner man en ny mann - eller så slutter man å hele tiden å klage. Synst at det er trist at det ofte er de samme nickene som går igjen i den tråden.

Skrevet

Ja, eng med dere. Jeg svarer ikke på sånne tråder jeg.

Er veldig fornøyd med min mann. Går ikke å leiter etter feil hos han. hehe....

Skrevet

Blir litt satt ut noen ganger jeg...

Skrevet

Hmm..mannen min er lat og han har skiftet bleie 3-4 ganger siden ungen ble födt, og ja jeg bruker å kjefte og mase veeeldig ofte..

Han er ikke av den verste typen likevel...

Men jeg syns ikke han er en drittsekk av den grunn!

Og det er absolutt ikke en grunn til å skille seg etter min mening..det er ikke så enkelt..

Vi har alle våre dårlige sider og uvaner...

Han er blitt mye flinkere etterhvert, og jeg kunne aldri tenkt meg å forlate han..Elsker han uansett lat eller ei...

Skrevet

Men hvorfor blåser enkelte her inne ut hele personligheten til mannen sin?

For det første er det ufint, for det andre så kan det jo faktisk hende at mannen er her inne og leser litt.

Jeg for min del ville blitt en smule skuffet om mannen min skrev slike ting om meg!

Skrevet

Hadde blitt skuffa jeg å, hvis jeg leste ting om meg selv som mannen hadde skrevet.

Skrevet

Tror kanskje det hadde blitt en annen tone her inne om alle tenkte slik:o)

Skrevet

Jeg forundres over at bare mennene har så mange feil og mangler. Jeg er helt overbevist om at disse damene har uvaner/feil/mangler de også...men de teller kanskje ikke?

Ingen er perfekte, de som streber etter det kommer aldri til å bli fornøyd.

Selv har jeg liten tro på å fremheve det negative. Og hadde det vært så mye negativt å henge seg opp i ved mannen min, så hadde han ikke vært mannen min. Jeg snakker igrunn aldri om slikt med andre, for hvis det er noe med mannen min som irriterer meg, så tar jeg det opp med nettopp mannen min. Og så ordner vi opp i det.

Skrevet

Nå hater jeg dessuten en del typiske "kvinneting", og det med å snakke dritt om mannen er en av dem.

Skrevet

Mannen min vet at jeg syns at han er lat, vi prater åpent om alt så om han hadde lest innlegget så hadde det ikke värt noe overraskelse..

Skrevet

Snedig at de som prater dritt om mannen sin her inne ikke har meldt sin interresse i denne tråden?

Skrevet

Hehe, ja liten interresse for denne tråden da gitt.. Er tydeligvis mange som snaller dritt om mannen sin da... :P

Skrevet

Eg er veldig fornøgd med mannen min.

Han har mange "feil og mangler", men det har alle...det er ikkje så store/dominerande "feil og mangler" at eg gidder å bruke tid og energi på å fokusere på dei.

Skrevet

du ser jo det i andre tråden hvem som slenger dritt om mammen sin vell?? for det om dei ikke svarer her?!?!

Skrevet

Jeg gidder da ikke å saumfare innlegg for å se hvem som prater dritt om mannen sin, synes bare det er rart at de ikke svarer her...

Skrevet

Enig i at det er rart at damer finn seg i å leve saman med slike slappfiskar.

Ikkje enig i at menn må oppdras som hundar. Eg trur det er mykje lurare å finne seg ein som er bra nok i utgangspunktet. Det er direkte illojalt å prate dritt om partneren enten det er på nett eller RL.

Skrevet

ha ha ha....Den ene av disse mannfolka.......har fått for seg å leke sikkelig drittsekk her inne..........men klart HKH, noen fatter ikke hvordan et forum funker, DE tror det er virkelighet..............

Skrevet

Ser at det er mange som slenger med leppa i dag også (eller kommer til å gjøre det)....

Husk at mennene kan snuse litt her inne:o)

Ha en strålende dag, måtte solen skinne på dere!

Skrevet

hehehehe.... Ser for meg en eller annen dibber:

Rydd "Børre", rydd "Børre"!! Flink gutt ja, så fliiiiiiink!!! Skift bleia, sååååå fliiiink gutt!!! :-DDDDD

Legger til at det navnet er tatt utav løse lufta....

Skrevet

Hadde jo vært veldig rart om en partner en bor så tett med ikke har uvaner/vaner som ikke irriterer vettet av en. Det er jo det samme med familie og venner en bor sammen med over, og overskuddet er ikke alltid der til å ta den kjærlige veie - og jeg tror mange prøver det først.

Men å behandle en mann som en hund er jo ingen dum ide... Gjør som mamma sier og så får du se litt pupp:)

Skrevet

hahaha

Nei et samliv med en som har levd et annet liv en meg er ikke lett, men man trenger vil ikke å æssje og uffe seg over hele DIB?

Noen legger jo ut så ,mye opplysninger at hadde mannen deres vært her inne ville han nok blitt grusomt flau. (I så fall hadde jeg blitt det!)

SITT Børre!!

Skrevet

Minner meg om en historie om Gro H. Brundtland, hun fortalte at når hun syns mannen (Arne Olav) hadde fått nok å drikke på fester og middager, så nærmest hveste hun ut av munnvika;

BF, Arne Olav, BF!

BF betydde da "Bare Farris"..

Snakk om kustus ;)

Syns forøvrig jeg ser trynene på dere som utleverer mennene deres i ett og alt her, om man snudde på flisa og DE gjorde det mot dere. "Kari er så SINNSYKT hurpete for tida! Hun har mensen konstant og gidder aldri suge meg. Hva skla jeg gjøre??" Eller "Kari har lagt på seg MYE det siste året, seriøst en 15 kilo altså. Jeg tenner faktisk ikke på så mye fett jeg, ææææsj! Snorker gjør hun også!"

;)

Skrevet

hahahha..ser for meg sirkuset det hadde blitt da ja :-D

Men den med Gro er nesten bare best da...ser dem for meg...hehehehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...