Gå til innhold

Nå spiser jeg påskemarsipan dere (`;`)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå måtte jeg bare kjøpe en pose med påskemarsipan, og den har jeg nå åpnet, og spist opp halvparten :o)

Hadde ikke tenkt å starte på påskegodtene før påsken kom, men når jeg fikk vite at jeg ikke skal føde etter påsken, men førstkommende Mandag, tenkte jeg som så, at da må jeg jammen kjøpe en pose, og få det overstått!!!

Har store intensjoner om å ikke spise mere kalorier enn strengt tatt nødvendig, etter fødselen, så da må jeg jo gjøre meg ferdig med slikt nå ;)

..........mmmmmmmmmm.......og midt i uka da gitt...hehe..

Andre som jukser litt før påsken?? c";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ missunnelig;) Jeg har med vilje ikke kjøpt marsipanen enda, for jeg vet jeg ikke klarer å la den ligge i skapet;)

Men har kjøpt sånne eggkaronger med sjokolade egg, så litt påskegodt har jeg da fått i meg;) Så spennenede med baby til uka da:)

Skrevet

Åja, kolibripølser er det beste. (den med gul marsipan inni) Må i skapet å ta en nå merker jeg.... :-)

Skrevet

Åja, klarte ikkje holde meg eg heller da eg så posen i butikken.... Nmmm... marsinpan med sjokolade og strøssel.... Jaja, da va det bare å hente resten av posen fra skapet da! :-))

Skrevet

Mmmmmm... Fikk lyst på jeg også. Må nok kjøpe en pose i dag!

Skrevet

Åh, hørtes godt ut....Men vet ikke om jeg tør..er litt plaga med halsbrann, og marspan er litt kraftig kost...

Men dere kan jo kanskje spise litt ekstra for meg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...