Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Klør som tusan i musa klør meg til jeg blir sår,og får små sår,var på kontroll i går og jm sa det var sopp ,ja jeg vet det og har tatt canesten,blitt bra i noen uker men er i gang igjen ,blir gærn av kløing,noen som har noen gode tips før jeg blir skinnløs?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Du tar både den stikkpillen og smører deg med krem da eller?? Skal jo duge det... Har du lenge igjen av svangerskapet da? Er vel om å bli kvitt det til fødsel!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Vanlig problem når man er gravid det der. Jeg har vel hatt det hele dette svangerskapet og er drittlei. Jeg fikk ei mild kortisonsalve av legen min for hun ville ikke at jeg skulle styre med canesten hele tia. Den funker nemlig ikke alltid. Eller så funker den ei stund og så er det påan igjen. Jeg har brukt vivag kaplser som du får kjøpt på apoteket. De hjelper på å få normalflora tilbake etter en canesten-kur. Har hjulpet litt de altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå